Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 utstede

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 utstede

Hallo.

Vær oppmerksom på at vBET i versjon 3.3.4 har problem med vBSEO 3.3.2 - det er omdirigering sløyfe - det vil føre til svært høy belastningen på serveren og noen av oversatt sider vil bli krasjet.

Det er helt løst hvis du oppgraderer din vBSEO til 3.5.1

Også - hvis noen ønsker å oppgradere til vBET 3.3.4 og fortsatt bruke vBSEO 3.5.1 vi sterkt anbefale å gjøre det først om noen test forumet eksempel og la oss der inne. Vi testet vBET på siste mulige versjoner - og de er støttet, likevel er vi wiling å løse dette problemet for vBSEO 3.3.2 versjon. Så hvis noen er interessert - vennligst gi oss beskjed og PM tilgang detaljer til forum med slike konfigurasjon. Som jeg skrev offisielt støtter vi siste utgivelser og alle våre test fora er allerede oppgradert.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

noen oppdatering på dette? annen grunn ikke jeg kan få vBSEO 3.5 skal fungere korrekt på min vBulletin 3.8 installere.

Ble medlem
    Oktober 2009

Nei - vi ikke engang undersøke dette så opplagt vBSEO problemstilling som er korrigert i sin nyeste versjon. Derfor er vi ikke lete etter løsningen - det er bare allerede løst.

Vi støtter offisielt nyeste utgivelse, men vi kan ta en titt hvorfor det skjer med denne gamle vBSEO versjon hvis vi får tilgang til noen teste f.eks med en slik konfigurasjon. Så hvis du har testforekomst med de versjonen og PM oss tilgang der vi kan sjekke hva som skjer.

Uansett - det er anbefalt å gjøres oppdatere. Hvis du har problemer med å oppdatere til nyeste vBSEO versjonen du bør gå til sine ansatte om hjelp.

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Hei;

Jeg har installeres i en endeløs loop, men jeg kan ikke bruke fordi det hjelper deg på noen måte?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hvilken versjon av vBSEO bruker du?
    Prøv å oppdatere vBSEO til nyere versjon.

Hvis dette er et annet problem, beskriv det her
    Sist endret av kamilkurczak; 11-08-1012:31.

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Jeg kan ikke oppgradere til nye versjoner versjon vBSEO 3.3.3 fordi min lisens er utløpt.

Hva annet kan jeg gjøre?

Ble medlem
    Oktober 2009

Du kan nedgradere din vBET versjon - med tidligere vBET versjon denne problemet ikke eksisterte. Likevel vi ikke anbefale denne løsningen, fordi hver vBET utgivelsen er mer optimalisert og har flere funksjoner.

Du kan også PM oss tilgang detaljer til Admin CP, FTP og vBSEO CP, vil vi sjekke det. Vær oppmerksom på at vi vanligvis bare støtter siste utgivelser, fordi de har rettet bugs. Så vi garanterer ikke å løse problemet som er på vBSEO side (fordi vBSEO oppdatering løser problemet). Hvis vi finner det raskt - vi løse det. Hvis ikke, så vi kan tilbringe mer tid med dette problemet så betalte integrasjon tjeneste som koster $ 30 hvis du er enig.

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Gi hva du mener $ 30?

Jeg kan ikke installere på grunn av deg fra dine feil.

Og du har løftet meg for mangel på penger.

Gi opp vedlegg ble ikke funnet returnere meg pengene mine ...

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Kasili, som Michał skrev - du kan sende oss PM med din admincp og FTP detaljer og vi vil prøve å fikse dette problemet, men vi garanterer ikke å løse problemet som er på vBSEO side (fordi vBSEO oppdateringen løser problemet).
    dette problemet er på vBSEO side.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •