Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Aktivering e-post på engelsk

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Default Aktivering e-post på engelsk

Forhåpentligvis Michal ikke vil føle seg overveldet når han kommer tilbake. Jeg tror han sa at det var alvorlig flom i Polen. Bra han har hjelpe flere neste uke

Uansett .... Jeg prøvde å registrere en ny bruker gjennom ulike oversatt språkversjoner av forumet mitt ... og hver gang Activation e alltid kommer gjennom på engelsk.

Jeg sørg for å velge riktig (forskjellige) språk, så vel i registreringen.

Jeg har følgende innstillinger.

Diverse> Vis original tekst for brukeren> Normal
    Diverse> Vis original tekst for gjester> Normal
    Diverse> Translate vBSEO meldinger i JavaScript> Ja
    Google Language Detection> Klarer alltid brukerens

noen ideer?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Tilbake til problemet. vBET ikke støtter Emails oversettelse på dette tidspunktet.

Vi har allerede på våre TODO liste for å integrere vBET med BB setninger system. Når den vil være klar så vi kan sjekke muligheter for å koble inn automatisk epost-varsling (som baser på setninger) og lage BB velge frasen henhold til faktiske oversettelse.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Og jeg er også glad for at neste uke vår vrimler vil bli større og du som våre kunder vil få raskere støtte og raskere nye funksjoner i vBET
    Awesome, godt å høre! Dette er et flott produkt.

Vi har allerede på våre TODO liste for å integrere vBET med BB setninger system. Når den vil være klar så vi kan sjekke muligheter for å koble inn automatisk epost-varsling (som baser på setninger) og lage BB velge frasen henhold til faktiske oversettelse.
    ok, takk.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

er dette løst? Jeg bruker 3.3.6 og e-poster ikke blir oversatt. popup-vinduer for

Utestengt
    Ble medlem
    November 2010

Hello!
    Her er svaret:
    Tilbake til problemet. vBET ikke støtter Emails oversettelse på dette tidspunktet.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •