Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 22

Tråd: Utestengt for lisens brudd - Credit link!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake2 View Post
    Jeg setter pris på svaret, men jeg fortsatt ikke forstår, har jeg fikset koblingen problemet, er det ingenting å undersøke, Jeg er ikke bryte lisensavtalen som det er en lenke.

Det er ingen brudd. Dette er bizare, vil du ikke engang la meg kjøpe branding gratis, det er crazy. Hvorfor skulle noen forretningsmann stoppe kunder fra å bruke mer penger. Weird.
    Vennligst tillit til oss at vi også føler veldig ubehagelig i faktiske situasjonen. Og som du vet veldig godt kontoen ble sperret for ikke å blokkere muligheten for ytterligere shopping, men for å kunne kommunisere med deg igjen, fordi våre meldinger ble ignorert.

Våre tidligere svaret var ikke å overbevise deg om noe, men å vise deg bildet av situasjonen håper at du vil forstå våre handlinger - ikke godkjenne det.

Vi forstår og sjekket at du setter kreditt linken (det er åpenbart ikke er laget av vBET motor). Det fortsatt ikke løser problemet lisensen ble brutt (og vi har sterke grunner til å tro det) i hvilket tilfelle vi har noen rettigheter gitt av våre juridiske avtale. Rettigheter som vi ikke trenger å be om. Brudd som vi ikke trenger å undersøke. Men som vi allerede la deg få vite at vi aldri vil velge å la det gå under trussel. Så vennligst gi oss din offisiell uttalelse om deg betaling for vBET lisens og vi vil fortsette vår diskusjon.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake2 View Post
    Hva mener du Michael?

Det er ingen betaling problemet, er vi glade hvis du bare fjerne blokkeringen kontoen slik at vi kan oppgradere ny versjon på utgivelse i dag, så hvis godt få nye lisenser for andre fora.

Vi er glade, ingen betaling problemet bare vil kontoen jobbe igjen.

Takk!
    Kanskje jeg enkle misforstått - i en slik situasjon lei for feilen. Jeg trodde at din intensjon var å reversere betaling. Jeg har 2 om natten på min tid og utstede det ikke lett en

Så bare for å være klar - er reversering betalingen er under vurdering eller ikke?

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Offisiell uttalelse om betaling? I dont forstår hva du mener. Jeg har allerede betalt. Jeg finne dette virkelig opprørende. Jeg har ikke mye penger og nå kan du stoppe meg å bruke denne programvaren, og jeg har ikke gjort noe galt. Du kan se knytter jeg lagt å fikse problemet. Og jeg har betalt dere måneder siden.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Hvorfor skulle jeg reversere betaling dersom jeg har arbeidet lisens ... ingen grunn, jeg ønsker oppdateringer, så vil ikke reversere betalingen hvis jeg er glad og lisens er ikke forbudt.

Også jeg ikke fikk meldingene som jeg ikke pålogging for et par uker, og dette forumet doesnt sende meldinger til e-post innboksen min for noen grunn.
    Sist endret av Snake2; 08-04-1001:35.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Jeg tror grunnen til normal koblingen ikke fungerer er at vi har en modifisert mal som gjør opphavsretten alt i en linje og i fin boks slik at kanskje forårsaker problemet.

eksempel;

min mal;

Opphavsrett 1 - opphavsrett 2 - opphavsrett 3

normall vb mal;

Copyright en
    opphavsrett 2
    opphavsrett 3

Uansett har du fin kobling med stor ankertekst. så alt er bra for vbet.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at ingen stopper du bruker vBET på dette tidspunktet. Du bruker det nå og brukte det hele tiden når problemet eksisterte, og du var ikke svare.

Som vi skrev hele tiden hele intensjon om å blokkere din konto på dette forumet (ikke blokkerer vBET bruk - du fortsatt bruker det nå) var å forklare situasjonen. Og det skjer bare fordi du sluttet å svare, med ditt siste svar på nivå "gå tapt"(Du ikke skrev det bokstavelig - som bare var vårt inntrykk).

Ja, vi vet at du har betalt for produktet. Vi spurte om trusselen din at du vil fjerne betaling. For hva ifølge vår lisensavtale har du ingen rett når lisens er inndratt for brudd. Så hvis en slik reversering vil muligens skje ville det være en svindel gjort på betalingssystem og det ville ta mange ubehagelige konsekvenser for deg.
    Det er derfor vi vi spurte om det - bare for å være sikker på at er du villig til å gjort svindel eller ikke.

Jeg forstår at du ikke har noen slik intensjon Og selv om det ble skrevet før det ble uttalelsen uten å huske lisensavtale.

OK så - i så fall må du bare holde oppmerksomheten på lisensavtalen og vennligst gi oss beskjed hvis du oppdager at noe er galt på vBET side. Hvis du er lenge i denne bransjen (jeg tror at du gjør) så vet du at vår lisens er veldig lett i henhold til konsesjon muligheter for enkelte produkter, så vi ikke gjør noe uvanlig. Det er hvordan software markedet ser maur det ble gjort på denne måten ved lov og piratkopiering slåss. Din konto vil bli fjernet forbudet i morgen (sorry, men må fullføre noen ting nå og det er nesten 3 om natten på min tid). Vennligst minner meg om jeg glemte (ikke send påminnelse nå - Jeg antar at på vår e-postkontoen er mye post fra deg om problemet så jeg vil bare fjerne det).

Igjen veldig synd på alle dine problemer og håper at selv om du ikke godkjenner vår vei, forstår du hvorfor vi laget disse trinnene og kanskje dypt pris på at vi kun gjort midlertidig konto forbudet ikke lisens tilbakekalle med alle andre mulige tiltak. ..
    Det var bare for å gjort meg følelsen bedre

EDITED:
    Jeg bare finne dine tidligere innlegg - takk for notat. Vennligst sette resten på PM nivå eller i feilsøking delen hvis nye vBET versjonen vil ha samme problemet.
    Sist endret av vBET; 08-04-1001:59.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Takk.

Ble medlem
    Oktober 2009

Done - ha det gøy Håper at nye versjonen vil tilfredsstille dine prestasjoner forventninger.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Hvordan stopper jeg webadresser bli oversatt i denne versjonen som jeg spurt før her> http://www.vbenterprisetranslator.co...ated-urls.html

Dette bør virkelig være alternativ i admincp.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst åpne nye tråd for dette i funksjonen forespørsler - vårt svar kan være nyttig også for andre brukere.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •