Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: VBET tillegg - enkelt ord eller en frase erstatning via beliggenhet

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Default VBET tillegg - enkelt ord eller en frase erstatning via beliggenhet

Med nye restriksjoner for forskjellige land, noen setninger jeg ville elske muligheten til å gjøre de grunnleggende ord sett som vb har, men basert på geografiske steder.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet vBET støtter manuell oversettelse, hvor du kan manuelt riktig oversatt setninger (hvis brukeren har riktige rettigheter).

Jeg er ikke sikker på do jeg forstår ditt behov. Hvilke begrensninger for land er du skriver om? Hva ordet erstatte i vB du skriver om? Kan du peke på denne funksjonaliteten ved å gi vei til funksjonen (i Admin CP? På forumet?). Hvis jeg ser hva du sammenligne din må jeg nok bedre å forstå det. Som jeg forstår at du ønsker å gjøre de erstatninger i oversatte setninger - ikke sant? Og de som antar å være gjort ad hoc, forskjellig for forskjellige klienter, ikke vanskelig erstatning i database - ikke sant? Hvordan du ønsker å finne ut geografisk plassering? Ved noen overskrifter? Av ip (basert på flere eksterne tjeneste som vil straffe ytelse, eller hvis du har ditt lokale servicested for det)?

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Funksjonaliteten i VB er bare - Admin CP>Stiler & amp; amp Maler>Erstatning Variabel Manager, der du kan si erstatt "Foo" "Bar& amp; quot; men dette er på alle sider. I STORBRITANNIA i min bransje det er setninger vi kan ikke lenger bruker som "gratis spinn" må bew & amp; quot;velkommen spinn", men det er bare for STORBRITANNIA. det er flere eksempler også. Det kan være lettere å endre vb kode på erstatning variabler med 2 bokstav beliggenhet code, jeg har ikke så langt ennå.

Ble medlem
    Oktober 2009

Slik jeg ser denne funksjonaliteten i vB er bundet til stiler, og du kan opprette separate erstatning for annen stil. Som jeg ser i koden endringen er gjort direkte i databasen. Hvis du vil ha oss til å gjøre lignende erstatning for bufret oversettelser, så tror jeg vi kan gjøre dette. Enkelt velge med valgt uttrykket og oppdaterer til nye. Kunne du valgte for hvilket språk du ønsker å få erstatning, men du kan ikke velge for hvilken country - vi har oversettelse til spansk, og det er det vi gjør ikke separat oversettelser for alle land som bruker dette språket. Beliggenhet koden vil gjøre noe her, bare språkkode.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

OK maybee syk se til å lage en erstatning på side rendering da, som jeg ser lagring for plassering på toppen av språket ville bli stor.

Ble medlem
    Oktober 2009

Den erstatning du snakker om (vB) arbeider for forhåndsdefinerte bare teste - så bare for setninger. Det er ikke røre innlegg, så jeg tror vi bør ikke gjøre det heller, spesielt for oversettelser. Slik som jeg ser det, er det egentlig ikke nødvendig - ja?

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

NEI, ikke som en del av oversetteren, som ikke ville være en god passform som deretter ble lagre til 2. strøm.. jeg tror syk prøve og gjøre en enkel fjerne html-elementer så str_ireplace plasser deretter tilbake html-side generasjon, og se om det vil fungere. spøk trenger en krok sted hvor siden er montert, men som ikke vises

Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst ta hensyn til at eventuelle endringer i filer vil gå tapt når du oppdaterer din vBulletin.

Som jeg forstår det er ikke behov for vBET endringer.

Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010

Nei, du trenger Ikke å integrere med vBet, jeg gjorde ikke vurdere språk VS beliggenhet

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •