Kanskje oversettelsen kommer ikke gjennom, jeg vet ikke, men for femte gang jeg ber ikke deg om å endre noe med produktet. Jeg bare spør du å fortelle meg om det bryter i 4.1.12!
Kanskje oversettelsen kommer ikke gjennom, jeg vet ikke, men for femte gang jeg ber ikke deg om å endre noe med produktet. Jeg bare spør du å fortelle meg om det bryter i 4.1.12!
I din versjon av VB ordre av kroker er dårlig. I siste versjon av VB dette oppstår ikke problemet. Dette er ikke et sikkerhetsproblem knyttet til vBET, men med Vb. Vi støtter vBET og integrering med siste versjon av Vb og andre plugins.
Ok. Som kroken er du refererer til? Jeg har undersøkt class_bootstrap.php og parse_template/process_templates_complete kroker er på samme sted i 4.2.2 som det i 1.4.12. Det samme gjelder for global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown og deres tilhørende filer.
Jeg vet.
Ok, jeg gjorde oppdatering til 4.2.2, fordi jeg var lei av venter på svar. Nå har jeg et helt nytt sett av problemer: Http://www.vbenterprisetranslator.co...lated-url.html
ok. Jeg svarte du i dette emnet.
Takket være. Disse problemene har blitt rettet opp.
Nå, med mindre jeg er mangler det noe, jeg er fremdeles ikke å se flaggene og REL-alternativ tags er oversatt. De er akkurat som de var på 4.2.2 som på 1.4.12.
Sist endret av tavenger5; 14-12-13 på 14:34.
OK. Vi arbeider og teste dette problemet.
OK. Jeg fant en løsning. Sekvensen av kroker i du er annerledes enn oss, selv om vi har samme versjon av Vb.
Fiks for dette problemet:
- Gå til AdminCP->Plugins & Produkter->Plugin Manager->Produktet : vB Enterprise Oversetter
- Rediger plugin Oversette link til tråd
- Endre Kroken plassering til Fetch_threadinfo
- Skift ut php koden på denne koden:
PHP Code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
- Lagre plugin.
Etter frigjøring gjest hurtigbuffer alternativ merking bør være riktig oversatt.
Jeg er glad jeg hjelpe deg.
Jeg leter fremdeles etter årsaken til en annen rekkefølge av kode kroken.