Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Om cache tabeller i databasen

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Question Om cache tabeller i databasen

Bare et spørsmål som det, hva hvis jeg ikke bruker cache i det hele tatt i vBET? Er er redde for å slette alle tabeller til cache? Jeg la merke til mange nye tabeller (156 tabeller sammenlignet med 3 bord i 3.2.2-versjonen!) Ble lagt i min database i forhold til cache-funksjonalitet ...

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er ingen mening å fjerne det. Du kan ikke bruke cache akkurat nå, men kanskje kommer i fremtiden. Tomme, ikke brukt tabeller har absolutt ingen innvirkning på systemets ytelse.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg har ikke tenkt å bruke det i det hele tatt, selv i fremtiden. Men, var mitt spørsmål egentlig ikke å spørre om det hadde en innvirkning på systemets ytelse eller vBET ytelse eller ikke, som jeg ikke krangle om ... Jeg ville bare et enkelt svar på om jeg kunne fjerne tabeller eller ikke. Jeg vil bare vite om dette vil stoppe vBET jobbe hvis jeg ikke bruker cache i det hele tatt.

Dette er personlige grunner og min forståelse, det er det. Jeg har mine grunner for ikke å ha en så stor mengde av tabeller i databasen min, kan du forstå dette?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så, er det trygt? Bare et vanlig svar please?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi gjorde ikke prøve det, men som jeg kjenner koden det skal være trygt. Før cache blir brukt er det alltid sjekkes gjør det er på. Så hvis du har det deaktivert da vBET ikke skulle gå til kode med cache spørringer. Det er "bør", fordi som jeg skrev vi ikke prøve det.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Thanks. Jeg skal gi deg beskjed hvis noen gang jeg prøver det.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •