Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: vBET 3.5.1 ikke retranslating når tilgjengelig

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default vBET 3.5.1 ikke retranslating når tilgjengelig

Hei, jeg har den aller nyeste versjonen av vBET jeg synes at hvis du har nådd grensen for oversettelse eller en oversettelse er ikke tilgjengelig det viser den opprinnelige språk, men når oversettelser er tilgjengelig igjen er det ikke oversette dette innlegget, et eksempel finner du her VENTER PÅ SKJERMEN EXCEL VBA / Pantalla DE Espera EN EXCEL VBA det første innlegget er untranslated og neste post fra brukeren er oversatt!

Dersom du ønsker å ta en titt pm meg og jeg vil gi dere bruker tilgang som gjestene kan bare vise det første innlegget.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst PM tilgang detaljer. Vi vil sjekke det.

Også oppmerksom på at som ble annonsert i siste utgivelser de er ikke optimalisert ennå. De er BETA versjoner som ble utgitt fort fordi det var viktig å reagere raskt på endringer på oversettelse tilbydere sider. Akkurat nå jobber vi for å optimalisere det.

Gå tilbake til problemet ditt - Jeg må se hvordan den ser ut. Det er virkelig rart at meldingen før ikke er oversatt og neste er. Jeg ser her tre scenarier:
    -feil i vBET
    - Leverandør ikke var tilgjengelig, og neste meldingen var allerede bufres, fordi du har samme tekst i andre tråden
    -leverandøren var tilgjengelig da oversettelse startet, meldinger i forskjellige språk oversatt først (BBCode evalueres på vBulletin nivå) og når vBET begynner å oversette resten av siden du når grensen slik at leverandøren ble blokkert. Det meldingen som er oversatt er på forskjellige språk (brukt lang BBCode) vil det være årsaken.

Likevel dette jeg trenger å se og sjekke hva som egentlig skjer akkurat nå kan jeg ikke se hva som egentlig skjer der.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei Michael Jeg har pm er du tilgang, kan jeg gi deg ftp og full admin hvis du trenger det

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

På tidspunktet for oversettelse hadde jeg tegngrensen satt til 300.000 jeg ned til 100 000 nå fordi kostnadene er langt til høy, men er villig til å heve grensen for enhver test du trenger.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg var der - se PM - jeg trenger mer info (eksakt post og nøyaktig oversettelse - du ga meg linken til ikke oversatt side).

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Forklaring gitt i PM

Ble medlem
    Oktober 2009

I henhold til informasjonen i PM tråden ble endret manuelt, og det er ikke observerbar nå. Så - når det skjer igjen Vennligst skriv i eksisterende tråden. Jeg vil merke den løste nå (siden vi ikke har problemet nå) og åpne på nytt når du vil finne noe sånt. Også hvis det hvor lang BBCodes deretter sannsynligvis skjedd hva jeg beskrevet tidligere - lang ble oversatt under Sidegenerering (BBCode evaluert av vBulletin) og da vBET begynte å oversette genererte siden du nå grensen og leverandøren nekter oversettelsen. Jeg kan ikke bekrefte nå - det er bare teori. Vi går tilbake hit når du finne lignende tråd.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •