Har MS alternativet jobben for deg tavenger5?
Har MS alternativet jobben for deg tavenger5?
Også skjedde samme med meg når jeg aktiverte MS Oversett. Serveren er ikke å lage en forbindelse og timing ut.
Dens bortkastet tid uansett, er det MS grense 4m tegn i måneden.
Når jeg aktiverte v2 google jeg brukte 4m chars i ca 15 min.
Selv om jeg ønsket å betale $ 1000 for 50 millioner tegn (maks per måned) fra Google, id bruke dem i dager.
Dette MOD er død, med mindre VBET kan finne en gratis måte for å fortsette.
Det er ingen begrensning på 50 CAL per minutt froms MS, også akkurat nå hvis du ikke bruker google api v1 er det ingen cache tid til å leve grense.
Om problemet ditt, kan du beskrive det, du slår på microsoft API, og det fungerte ikke, må du kontrollere at du er configurate vbet riktig, og hvis du er sikker på om det kan du PM din tilgang til din server / adminco, kunne jeg sjekk det på plass
Jeg foreslår at du leser her:
Oversettelse API-bruk grenser (AJAX)
4m tegn en måned / 400k en time er ikke nok.
Jeg har forklart mitt problem, som har tavenger5 som har samme problemet.
Når jeg gjør MS alternativet, får jeg 500 server error når jeg oversette en side i nettleseren.
Jeg trenger ikke å PM meg server detaljer, dersom han har problemet også den skal vise på test forumet.
Uansett, det bortkastet tid, kan dette mod ikke fungere nå Google kommer betalt.
Ingen har råd til å betale $ 1000'sa måneden, og den frie alternativene har til lave grenser.
Det suger, men dette er død med mindre du kan finne en løsning, bedre enn den nåværende seg.
Reise Fans
Sist endret av Snake; 24-10-12 på 20:36.
Ja jeg har lest det, og det er klart sagt at det ikke er noen grense på 50 CAL p / m, også 500-feil problemet ikke viste på min test forumet.
Men vennligst prøv denne løsningen: finne hvis er det i ditt forum rot som mappen
vbet_translation_options
Sist endret av r.dziadusz; 29-09-11 på 10:53.
4m tegn en måned / 400k en time - er hva jeg sa også.
Jeg beregner en 10000 tråd forumet har rundt 450 millioner tegn.
Så det ville ta 112 måneder via MS eller koste $ 9000 via Google v2.
Du synes dette er ok?
****************************-
Jeg har sett for mappen. Eksisterer ikke i rot eller / forums /
Sist endret av Snake; 29-09-11 på 10:57.
Ja, vi jobber hvordan du kan løse begrense problemet, også bufrede data vil redusere mengden av oversettelse.
Men, 500-feil problem, vennligst les nøye gjennom dette innlegget: Vbet 3,5 Slipp
Og vær oppmerksom at det er nødvendig å laste vbet_translation_options til forumet roten, uten at dette MS vil ikke fungerte, og det vil være mye av mangel er oversettelser
Selvfølgelig bufrede data vil redusere oversettelser.
MEN en 10000 tråd forumet vil ta 100 + MÅNEDER å fullt ut cache.
Som er over 8 ÅR!
LOL.
Som jeg sa vi jobber med ideer som kunne hjelpe oss med å forbedre vårt produkt hver dag, er problemet fortsatt eksisterende?