Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: vbet + vbblog

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default vbet + vbblog

Hei,

Vil bare si dette er en fantastisk legge på og ser frem til versjoner som kommer for vB4!

Alt går perfekt, bare ett problem ... og en merkelig en ..

Så skjer alt i dette eksempelet uten engang å klikke på flagget og er jeg ikke bruker vBSEO. Link type er REQUEST_URI. Url sporing = no.

når noen oppretter et blogginnlegg via vb blogg .... sine fine men hvis jeg eller brukeren sletter / soft sletter en oppføring. Jeg blir omdirigert til:? Domain.com / blog.php u = 2 & language = yi

Så alt ender da på jiddisch ... Jeg er ikke sikker på hvorfor & language = yi blir stiftet på slutten sånt ... hvis jeg deaktiverer 'yi' det bare plukker en annen.

Eventuelle hjelpe ville være verdsatt.

Cheers!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK - jeg vil flytte denne til bugs rapporter. Vennligst PM meg detaljer med forumet URL.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette er nøyaktig blog problemet vår moderator hadde!

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi var ikke i stand til å reprodusere problemet. Men det var endringer i omadressering i vBET 3.3.0 - betyr dette problemet fortsatt eksisterer i 3.3.0?

Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen info om eksisterende feil i ny versjon. Antatt at det er løst. Vær oppmerksom hvis ikke - vi vil gjenåpne saken.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •