Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: vbet + vbblog

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default vbet + vbblog

Ola,

Só quero dicir que este é un add sorprendente en e estamos ansiosos a versións con antelación para vB4!

Todo funciona perfectamente, só un dos problemas ... e un estraño ..

Entón, todo neste exemplo ocorre sen tan sequera premendo na bandeira e é que non está a usar vBSEO. Tipo de conexión é REQUEST_URI. Seguimento url = no.

sempre que alguén crea un blog a través do Blog VB .... seu ben, pero se eu ou o usuario borra / borrar unha entrada suave. Recibe redirixido a: domain.com / blog.php u = 2 & language = yi

Entón todo acaba entón en Yiddish ... Non sei por que o & language = yi está a ser cravado ata o fin así ... se eu desactivar 'yi "el só colle outro.

Calquera axuda sería apreciado.

Cheers!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

OK - vou pasar iso para os informes de erros. Por favor, me PM con detalles URL do foro.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Este é o problema do blog exacta noso moderador tiña!

Rexistrado
    Outubro 2009

Non foron capaces de reproducir o problema. Pero houbo cambios no redirección no vBET 3.3.0 - que este problema aínda existe no 3.3.0?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha información sobre o erro existente na nova versión. Asumindo que iso sexa resolto. Ten en conta se non - imos reabrir a cuestión.

Tags para este tema