Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: cachecleaner

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Angry cachecleaner

vb 3.8 bruker nyeste vbet for vB3

Jeg leste om innlegg her og ingenting fast dette, kan du hjelpe. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Fatal error: Call to undefined function can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18
    Sist endret av chick; 13-01-1120:39. Årsak: lagt til info

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Beskriv her hva jeg bør gjøre for å reprodusere det på min test forumet .. fordi jeg ikke kan gjengi det nå.

Thanks

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Under vBet VERKTØY i adminCP når jeg klikker på Cache Cleaner Det gir denne meldingen.

Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Jeg vet ikke hvordan du kan gjenskape dette?

Min admin-katalogen er omdøpt RIKTIG, og det synes vbet ikke forstår admincp er xxadmin IKKE admincp

Ble medlem
    Mai 2010

Ok jeg forstår det nå. Jeg skal teste det og komme tilbake med løsningen for deg, kan du gi meg litt tid.
    Thanks

Ble medlem
    Mai 2010

ok så hvis du omdøpt til navnet på admincp mappen du må sette denne filen:
    vbenterprisetranslator_cachecleaner.php og vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
    inn i din nye admincp mappen fordi det er vår (vBET) filer.
    slik:
    1. åpent opplasting / admincp mappen prom vBET pack
    2. kopiere denne to filene til din nye admincp mappen.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som allerede er der disse filene ligger (IN MY omdøpt XXADMIN mappe ********** ellers andre vbet admin funksjoner ikke ville fungere ******!

Alt fungerer ... selv alle cron funksjonene fungerer ... også vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php fungerer fint ....

... det er bare vbenterprisetranslator_cachecleaner.php fra xxadmin / som ikke fungerer.

Ble medlem
    Mai 2010

så jeg bør endre url til admincp i vBET fil. Jeg skal sjekke det og skrive her er en rask rev for deg.

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg er fortsatt jobber med saken. Jeg ønsker å teste den. Takk for tålmodigheten.

Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Jeg har en løsning for deg.

1. gå til admincp-> Tillegg & Products-> Behandle Produkter->
    2. i vBET produktet finne admin_maintenance plugin
    3. i denne plugin finne:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    4. og erstatt med:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    5. spare plugin
    Seks. teste den.

Løst, vil bli inkludert i neste Slipp.
    Takk for denne info

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Smile

Takk så mye ja det fungerte bra problemet løst

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg