Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: vbOptimise

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default vbOptimise

Jeg er dessverre fremdeles har problemer med å bruke vbOptimise og vBET sammen. Hvis jeg aktiverer gjest cache, som mellomlagrer alle sidene for gjester i memcache, vBET sider mister CSS og gjøre noe oversette riktig.

Noen ideer?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

og når vBotpimise er deaktivert - gjest cache stil er verker gud eller ikke? Jeg vil gjerne sjekke det. jeg ville like å sjekke nettstedet kilde.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Jeg er dessverre fremdeles har problemer med å bruke vbOptimise og vBET sammen. Hvis jeg aktiverer gjest cache, som mellomlagrer alle sidene for gjester i memcache, vBET sider mister CSS og gjøre noe oversette riktig.

Noen ideer?
    memcache er ikke laget for å cache store mengder data (> 1Mb som standard). Kanskje det er det som forårsaker problemet?

Jeg bruker vBET, vBoptimise, Memcache, og APC på min server uten problemer, men jeg kjører en eldre versjon av vbet som ikke har gjesten filhurtigbufferen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •