Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Wiki i sub-katalogen saker

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Wiki i sub-katalogen saker

OK, jeg har en wiki i en underkatalog www.xxxxxxx.com / wiki, Min fora er i www.xxxxxxx.com / forums.

Jeg forsøker å integrere oversettelse til MediaWiki som deler min pålogging info med forumet for øyeblikket.

Jeg ser følgende DB feil når testing:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Noen ide hvor du skal lete? Jeg har lest alle forslag du har gitt til andre om hvordan de skal integrere. Problemet er at jeg rett og slett har ingen anelse om hvilken løsning jeg trenger.

Takk

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

det er en komplett feilmelding? hvis ikke, kan du lime inn her en komplett en.

Du kan også optimalisere DB tabeller. å gjøre det bare gå til din admincp-> maintence-> reparere / optimalisere bord-> chect all-> og klikk fortsette

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av kamilkurczak View Post
    det er en komplett feilmelding? hvis ikke, kan du lime inn her en komplett en.

Du kan også optimalisere DB tabeller. å gjøre det bare gå til din admincp-> maintence-> reparere / optimalisere bord-> chect all-> og klikk fortsette
    Det står ikke i tabellen er korrupt ... det sier ugyldig SQL. Mest sannsynlig skyldes noe galt med omskrivninger for wikien sub dir eller en ufullstendig integrasjon med wiki.

Jeg er sikker på at jeg mangler noe og leter etter trinnene jeg trenger for integrering min.

Jeg får ingen feil på forumet selv.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hallo? Dette kan ikke være så vanskelig for dere å diagnostisere.
    Sist endret av Smaug; 07-10-1000:12.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Sannheten er at det er vanskelig å diagnostisere - det er ingen feil nummer eller feilmelding. Det er derfor Kamil spør du gjør det er full error kommunisere eller det var noe fjernet derfra.

Uten feilmeldingen er vi blinde her ... Kan du finne mer informasjon om det, i eksempel i loggene?

Ble medlem
    Oktober 2009

Også - slik jeg forstår det skjer bare for wiki. For normal ikke sidene. Er du ved hjelp av tabellen prefiks?

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Også - slik jeg forstår det skjer bare for wiki. For normal ikke sidene. Er du ved hjelp av tabellen prefiks?
    Ugyldig SQL er feilen.

Dette er hva som kom i e-posten, har jeg ingen feil nummer.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    Wikien bordene alle starter med "mw_", resten for området, ingen prefiks. Jeg ser over der det er å si "utenfor = true" to ganger. Jeg vil se på omskrivninger.

Jeg vet for et faktum at min implementeringen var ganske mye en gjetning om hvilke instrukser skal bruke for å integrere wiki. Det jeg vil vite er hva innlegg av deg gjelder for meg. Bruker MediaWiki global komplett? Jeg vet ikke, hvordan ville jeg kunne fortelle det?

Takk for tiden din

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

26 timers bump **********

Er det et gebyr jeg kan betale for prioritert respons?

Takk

Ble medlem
    Oktober 2009

Veldig synd for forsinkelse. Vi tar ikke betaling for prioritert respons. Vi Booth (meg og Kamil) hvor på forumet torsdag og fredag - bare ikke finne ut hvem som skal ta hånd om dette problemet. Jeg legger til noen spørsmål for å sette mer lys, Kamil skjønt at jeg tok denne saken ... Unnskyld. Vi vil gjøre det bedre neste gang. Også håper du vil være glad å vite at vi vil begynne å lete etter enda en ansatt for kundebehandling (denne helgen eller neste uke vises reklame)

Du vet at integrert mod bruker global_complete fordi sider ikke vil bli oversatt. Lenker med språkkoden wil arbeid, men siden vil ikke bli oversatt. Dersom slike ting skjer så kan du søke tips for mods som ikke støtter global_complete. Dette kan bare skje for mods som genererer sine egne sider helt og ignorere vBulletin arkitektur.

Om MySQL problem - vi er fortsatt blind. Jeg tenkte at det kunne være prefikset problemet, men du ikke bruker den for vBulletin. Uten ytterligere informasjon om saken er vi ikke stand til å fortelle hva det er. Ta kontakt med MySQL støtte og spør hvorfor meldinger ikke har noen feil antall eller feil beskrivelse. Også - visste du sjekker MySQL logger? Kanskje det blir mer om det.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post

Du vet at integrert mod bruker global_complete fordi sider ikke vil bli oversatt. Lenker med språkkoden wil arbeid, men siden vil ikke bli oversatt. Dersom slike ting skjer så kan du søke tips for mods som ikke støtter global_complete. Dette kan bare skje for mods som genererer sine egne sider helt og ignorere vBulletin arkitektur.
    OK, det er ikke en mod for vBulletin, er å stå Mediawiki alene. Den eneste kobling til mine fora er dette mod fra vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Forum

Fordi jeg bruker denne mod til "bro" brukeren økter, er jeg fortsatt lurer på om global komplett er i bruk, og dermed fortsatt forvirret om hvilken implementeringen er riktig.

Om MySQL problem - vi er fortsatt blind. Jeg tenkte at det kunne være prefikset problemet, men du ikke bruker den for vBulletin. Uten ytterligere informasjon om saken er vi ikke stand til å fortelle hva det er. Ta kontakt med MySQL støtte og spør hvorfor meldinger ikke har noen feil antall eller feil beskrivelse. Også - visste du sjekker MySQL logger? Kanskje det blir mer om det.
    Det er ingen feil logges av mysql, jeg bare bekreftet av åpne feilloggen som er angitt i my.cnf.

Det er en ugyldig uttalelse.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    Den velger er sviktende. Har disse tabellene og feltene ser riktige for deg? Der er som velger å bli kalt fra?

Takk for hjelpen

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •