PDA

View Full Version: Slik forhindrer deler av teksten som skal oversettes

jonlar
27-04-10, 20:22
Hei der. Jeg bruker gratis versjon av denne store addon og ville bare spørre om det er mulig å beskytte deler av teksten før oversettelsen?

vBET
27-04-10, 21:03
Ja, bare bruk ikke oversatt området - hvis du trenger noe å være ikke oversettes bare redigere passende mal, og satte den mellom
og (Merk: du kan ikke bruke noen mod som fjerner kommentarer å bruke denne funksjonaliteten)

jonlar
27-04-10, 21:11
Er det også mulig å bruke dette i vb CMS i en artikkel på noen måte?

vBET
27-04-10, 21:47
Ikke i gratis versjon. I betalte en kan du gjøre det veldig enkelt ved å legge en slik tekst innsiden av notranslate bbcode i CMS meldingen.

jonlar
27-04-10, 23:08
Ok Takk. Men, for å være ærlig, jeg dont ønsker å betale 90 dollar for et manus! når hele BB kostnader (forhåndsbetalt) 125 €
Dvs defenitly til ekspansiv. Jeg er bare ærlig

vBET
02-05-10, 22:30
Det er derfor vi tilbyr deg gratis versjon - du kan nyte den så lenge du vil! :) Du og alle som bare ønsker oversettelser, og bryr seg ikke om god ytelse, flerspråklig samfunn støtte, oversatt RSS og mye mer.

Vi har mange kunder som er svært glade for å investere pengene sine i betalt versjon:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1