View Full Version: Slik forhindrer deler av teksten som skal oversettes
Hei der. Jeg bruker gratis versjon av denne store addon og ville bare spørre om det er mulig å beskytte deler av teksten før oversettelsen?
Ja, bare bruk ikke oversatt området - hvis du trenger noe å være ikke oversettes bare redigere passende mal, og satte den mellom
og (Merk: du kan ikke bruke noen mod som fjerner kommentarer å bruke denne funksjonaliteten)
Er det også mulig å bruke dette i vb CMS i en artikkel på noen måte?
Ikke i gratis versjon. I betalte en kan du gjøre det veldig enkelt ved å legge en slik tekst innsiden av notranslate bbcode i CMS meldingen.
Ok Takk. Men, for å være ærlig, jeg dont ønsker å betale 90 dollar for et manus! når hele BB kostnader (forhåndsbetalt) 125 €
Dvs defenitly til ekspansiv. Jeg er bare ærlig
Det er derfor vi tilbyr deg gratis versjon - du kan nyte den så lenge du vil! :) Du og alle som bare ønsker oversettelser, og bryr seg ikke om god ytelse, flerspråklig samfunn støtte, oversatt RSS og mye mer.
Vi har mange kunder som er svært glade for å investere pengene sine i betalt versjon:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):