View Full Version: Hvordan undgår jeg at dele af teksten, der skal oversættes
Hej der. Jeg bruger den gratis version af denne store addon, og ville bare spørge, om det er muligt at beskytte dele af teksten, før oversættelsen?
Ja, bare bruge ikke oversat område - hvis du har brug for noget, der skal oversættes ikke blot redigere passende skabelon og placere den mellem
og (Bemærk: du kan ikke bruge nogen mod der fjerner kommentarer kunne bruge denne funktion)
Er det også muligt at bruge dette i vb CMS i en artikel, på nogen måde?
Ikke i gratis version. I betalte en, du kan gøre det meget nemt ved at tilføje en sådan tekst inde i notranslate BBkode i dine CMS besked.
Ok Tak. Men for at være ærlig, dont Jeg ønsker at betale 90 dollars for et script! når hele vB omkostninger (forudbetalt) 125 €
Thats defenitly til ekspansiv. Jeg er bare ærlig
Det er derfor, vi tilbyder dig gratis version - du kan nyde det så længe du vil! :) Du og enhver, der blot ønsker oversættelser, og er ligeglad med stor ydeevne, flersproget samfund støtte, oversat RSS og meget mere.
Vi har masser af kunder, der er meget glade for at investere deres penge i den betalte version:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):