PDA

View Full Version: Løst Server Load

Snake
25-02-10, 20:03
Min server last er 0,50 hele dagen med denne mod deaktivert.

Med det aktivert belastningen er på 5.00 til 10.00.

Dette er for høy, jeg har folowed alle ytelsen info her, men fortsatt det er høyt.

Vil last gå bort etter at hele forumet er bufret, dvs, er denne belastningen forårsaket fra å skrive til MySQL?

Eller er det noe annet. Thanks.

vBET
25-02-10, 20:14
Hei

Jeg tror du vil finne noen svar på spørsmålet ditt her:

Her finner du også svar om høy belastning på serveren:

Og her er også mer om server last:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/284-vbet-loads.html

Viktige ting om server last:
- Hva er høgde og hva er lav avhenger av hvor mange CPU har du
- Hvis sidene vises i akseptabel tid da du ikke har noe problem - uansett Server Load er

Også vi har fortsatt mange ideer hvordan man skal foreta en ny ytelse framgang, slik at hver versjon blir enda raskere:)

Gi oss beskjed hvis svarer ikke på spørsmålet ditt.

Snake
25-02-10, 20:24
Jeg har lest alle disse trådene, som jeg sa, også sier last er greit på grunn av mengden av CPS er fine, men kalde fakta er mine lasten uten er 0,50, er min last med 5,0 til 10,0.

10x til 20x lasten på tjeneren, som er BIG.

Hva som forårsaker belastningen, er det lesing eller skriving til MySQL eller begge deler eller noe annet?

vBET
28-02-10, 02:36
vBET på ikke oversatt stedet legger bare flagg. Så du har større belastning fordi du har mer trafikk til oversatt sider. Hvis du ønsker å sjekke hvor stor innvirkning på det, cache så kan du bare slå den av og sjekke hvordan lasten på tjeneren endringer. Vær oppmerksom på at oversatt sidene vil generere mye tregere.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1