PDA

View Full Version: Hvilke mods bør støttes av vBET?

vBET
10-11-09, 05:30
Det beste svaret er - alt mulig;)

Selvfølgelig mange mods ikke trenger noen integrasjon. Men hver mod som vil tillate å skrive noen typer meldinger, eller vil bruke innlegget titler vil trenge litt integrasjon.

Hvilke mods tror du vi bør integreres først?

Gi oss et hint og forumet vil være fullt integrert med vBET mye raskere! :)

RootShell
20-02-10, 23:36
Jeg tror:
- VBadvanced.
- VbMediaWiki.
- IbProArcade (brukes i mange fora).

Konstantin
21-02-10, 01:26
Cyb - Avansert Forum statistikk
[AJAX] Live Search

vBET
21-02-10, 11:57
- IbProArcade (brukes i mange fora).

Denne trenger ikke integrasjon - det er oversatt av vBET. Integrasjon kan være nødvendig bare av mods som:
- Skaper nye måter å legge brukeren meldinger (for å støtte språk deteksjon)
- Viser melding titler (å analysere langtitile bbcode)
- Viser meldinger lagt til etter siden er generert (av AJAX - å oversette AJAX resultater)

badawidollah
10-04-10, 05:06
alt om optimalisere: D
som vb optimalisere lite

vBET
10-04-10, 20:33
alt om optimalisere: D
som vb optimalisere lite

Betyr det virkelig trenger noen vBET støtte? ... Vennligst bare bruker den og sjekke. Som vi skrev de fleste mods bare jobbe med vBET og trenger ingen integrasjon. Dvs. på dette forumet bruker vi BB Optimaliser for optimalisering uten ekstra innsats for integrering.

Vennligst bare sjekk først gjør det fungerer:)

Kolbi
16-04-10, 19:37
VSA - chatbox:)

Kolbi
26-04-10, 20:30
Really allerede hva som har skjedd i form av integrering? (VSA - chatbox)

vBET
26-04-10, 23:30
Really allerede hva som har skjedd i form av integrering? (VSA - chatbox)

Egentlig vi ikke starte noen chatboxes integrasjon. Vær oppmerksom på at vi i løpet av nyansatte rekruttering, så snart vBET vil ha mer makt:) Men - vi hadde ikke planlagt ennå chatboxes integrasjon, men vi ser betydning.

hotslot
27-04-10, 18:29
vBSEO, google maps.

Jeg kan ikke få min google maps til automatisk oversette

vBET
27-04-10, 21:07
vBSEO, google maps.

Jeg kan ikke få min google maps til automatisk oversette

Booth er allerede støttes:) Hvis du har problemet i noen av disse kan du lage nye tema i feilsøking - denne tråden handler om nye integrasjoner forslag:)

trevis
12-05-10, 16:25
vbMediaWiki ******

VGF
23-05-10, 15:40
Jeg er en annen som er enig med Konstantin

ville være flott tillegg. Det bør ikke være for vanskelig å konvertere over.

Bare virker som "Siste innlegg" linker (på hjemmesiden) bli liggende i engelsk når du bytter til andre språk.

Jeg kommer til å installere Takket plugin snart også. Har ikke prøvd å se om kompatible ennå.

Begge er svært populære plugins.

Gaming Perfection
03-10-10, 01:34

Jeg er en annen som er enig med Konstantin

ville være flott tillegg. Det bør ikke være for vanskelig å konvertere over.

En til dette. Lenke til mod på vb.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235841).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1