PDA

View Full Version: Er VBET død?



Taurus
29-05-12, 13:59
For uker nå nettstedet har blitt svartelistet og fremdeles er rapportert som hacket. Jeg har 2 lisenser, men jeg antar ser på utvikling skjer, at det er død. Behage, vil jeg tro at dette er ikke tilfelle, men noen er nødt til å overbevise meg!

Jncocontrol
30-05-12, 09:21
Jeg tror at hvis det ble hacket Vbet ville ha gjort minst noe i stedet for å la det fortsette.

r.dziadusz
30-05-12, 23:40
Hei
Vi er Beklager du måtte weit så lenge etter et svar. Vi er i midten av realase som tillater brukeren å gjøre manuelle oversettelse. Nå er vi håndtere problemer med "side som hacket" og om serveren krasjet, vi har noen midlertidige problemer med vår server-leverandøren

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1