View Full Version: For å forklare Avinstallering.
Kan du gi meg trinnvise instruksjoner om avinstallering. Dessuten er det en måte å kvitte seg med språket koder som vil bli igjen i innlegg etter avinstallering?
Takk.
kamilkurczak
29-10-10, 10:00
Slik avinstallerer vBET:
1. Du må redigere dine vBSEO filer til den opprinnelige versjonen
bare laste opp to filer fra din vBSEO pakke
forum / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php og
forum / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php
2. edit deg. htaccess fil. bare slette alle vBET regler
3. deaktivere vBET i Plugin & Products System
for å slette en [lang] tagger lagt for hånd - du bør slette den for hånd eller ..
du kan prøve å bruke noen MySql spørring ved phpmyadmin for å redigere tekster med [lang] innsiden.
Takk. Jeg har tusenvis av innlegg med språk-koder i, så gjør det for hånd er uaktuelt. Kan du gi meg MySQL spørringen jeg trenger å kjøre?
kamilkurczak
29-10-10, 12:17
hmm jeg aldri gjorde det.
her har du en mysql spørring for å "ta" alle innlegg med [lang =] tag:
- VELG pagetext FRA `post` DER pagetext LIKE '% [lang =%'
Hvordan slette denne lang? Jeg ønsker ikke å skade dine innlegg,
kamilkurczak
29-10-10, 12:46
Så har du en spørring til å ta alle poster med lang inne og hvis du vil - du kan redigere det for hånd.
Hvis du redigerer den for hånd, du fortsatt vil ha innlegg i andre språk enn engelsk.
(Uten informasjon om språk)
vi kan ikke gjøre det for deg automatisk, fordi Google ikke godtar cache oversettelse resultater for lenge. Det er forbudt å holde sine oversettelser i databasen lenger enn 15 dager.
Så hvis du ønsker å ha et innlegg på engelsk - bør du oversette det "for hånd"
Thanks
Jeg forstår dette. Alt jeg ønsker er å bli kvitt lang koder. Det er OK hvis språkene er de opprinnelige postet språket.
kamilkurczak
29-10-10, 13:03
Jeg ikke har noen php skript som du kan bruke på din server for å slette denne tags, så du bør gjøre det for hånd. beklager
Kamil, hvordan kan jeg gjøre det for hånd mann? Det er tusenvis av innlegg! Er det mulig å finne ut please?
Hvis du virkelig har tusenvis av innlegg er skrevet på forskjellige språk, så jeg anbefaler å vente minst noen dager og vente på reaksjon av brukerne på at de nå må skrive på ett språk.
Uansett - å fjerne vBET BBCoder vil kreve php script. Vi vil forberede slike. Vent noen dager for det (nå er det helg, og deretter ferie). Som det er ikke noe presserende håp om at litt forsinkelse det er akseptabelt her for deg:)
Kamil - vennligst utarbeide slike php script og PM til Taurus. Også legge det inn vBET pakke til redskaper katalog.
Taurus - for sikkerhet før du bruker skriptet vennligst:
1. lukk forumet
2. gjøre full DB backup
Etter å ha brukt den:
1. sjekk noen tråden du vet er med vBET BBCoder
2. åpne forumet igjen hvis alt wen godt eller gjenopprette DB fra backup og ta kontakt med oss hvis ikke.
Kamil - vennligst inkluderer instruksjon bruk i skriptet som kommentar.
Jeg venter fortsatt på dette skriptet. Eventuelle oppdatere please!?
kamilkurczak
08-11-10, 10:13
Hei Taurus
Du skrev til meg PM forrige uke siden, at du skal fremdeles bruke vBET så jeg
Jeg flyttet oppgaven for senere. Trenger du det fortsatt?
Dessverre jeg Kamil. Jeg bare måtte mange problemer med dette. Gi meg beskjed når du vil være i stand til å gjøre det. Tusen takk!
kamilkurczak
08-11-10, 13:30
ok, så jeg lager denne tråden "for å forklare" igjen
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):