PDA

View Full Version: Løst Forum varsling dobbel eller trippel poste?

Simon Lloyd
07-10-10, 11:11
Hei siden har vBet installert når en ny tråd blir opprettet en melding sendes til folk sette i forumet for å motta det (AdminCP> Forum & Moderatorer> Forum Manager> Uansett forumet> Hvem bør motta en e-post på ny tråd) problemet er at det er nå sender melding noen ganger to ganger, noen ganger 3 ganger så det begynner å bli ganske irriterende for mottakerne.

Kan du hjelpe?

Hilsen
Simon.

kamilkurczak
07-10-10, 13:53
Kan jeg teste den på forumet din? Jeg vil gjøre en ny test-tråd for å sjekke det.

Simon Lloyd
07-10-10, 14:06
Jada, la meg sette din e-postadresse i "Hvem får en e-post"-delen av forumet merket "General"

Jeg har nå kommet contact@vbenterprisetranslator.com som e å sende til for innlegg eller tråd inn i den generelle diskusjonen forumet: 0

kamilkurczak
07-10-10, 14:35
Jeg var på nettstedet ditt, og jeg laget en ny tråd og post - alt er ok.
prøve det: test tråd (http://www.thecodecage.com/forumz/fun-forum/208004-test-thread.html # post741126)
hvordan jeg kan gjenskape dette problemet? kan du forklare det?

Simon Lloyd
07-10-10, 15:07
Jeg postet i den tråden du var i feil forum:)

kamilkurczak
07-10-10, 15:16
Jeg kan ikke finne den. Kan du lime inn en url til dette forumet. her.
Thanks

Simon Lloyd
07-10-10, 15:19
Bare lage en ny tråd / topic her Generelt (http://www.thecodecage.com/forumz/general-discussion/)

kamilkurczak
07-10-10, 15:25
ok jeg laget en ny tråd og få innlegg uten problemer. Hvis jeg laget en ett innlegg - Jeg har en kun én melding på min e-post, så hva er galt?

Simon Lloyd
07-10-10, 15:27
Jeg gjorde en test melding også i dette forumet fikk du en annen fra tråden min?

BTW innlegget ditt ble skrevet i polish?

Simon Lloyd
07-10-10, 16:10
Kamil 1 minutt siden jeg laget 2 flere tråder, så på det meste du skulle bare ha to e-poster fra to forskjellige tråder merket for deg. :)

kamilkurczak
07-10-10, 18:40
og jeg har bare to e-poster. :) Alt er bra, jeg kan ikke reprodusere ditt problem, så jeg tror at alt er ok.

Simon Lloyd
07-10-10, 20:43
En bruker bare postet og både jeg og min moderatorer fikk varslet to ganger!, Har dette bare skjedd siden installasjon vBet.

Simon Lloyd
07-10-10, 20:45
Jeg vil legge til e-post til vårt forum som gir varsel, hvis du legger deg vBulletin vil ikke gi deg melding om ditt eget innlegg, vil jeg skrive et innlegg og se om du får bare én e:)

Simon Lloyd
07-10-10, 20:51
Bare lagt ut og fikk 6 meldinger .... du ville ha også!

Simon Lloyd
07-10-10, 20:54
det kan være noe å gjøre med koden kodene?

kamilkurczak
07-10-10, 21:02
ok Jeg la merke til det. Kan du forklare hvordan du legger til e-post til forum? Jeg vil prøve å gjengi det på min test forumet.

Simon Lloyd
07-10-10, 21:11
Jeg gjorde i første innlegget http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/5289-post1.html

kamilkurczak
07-10-10, 21:12
ok, Takk for det. Nå vil jeg prøve å gjenskape dette problemet på min test forumet og fikse det!
:)

Simon Lloyd
07-10-10, 21:14
Takk, men det kan være noe å gjøre med min kodetagger eller mine html-knappen for å markere koden.

Føl deg fri til å se gjennom maler / filene du har tilgang til både

Simon Lloyd
07-10-10, 21:15
Hadde bare et nytt innlegg i dette forumet, men bare én melding, men de gjorde ikke bruker tags Konverter sortert og filtrert regneark til HTML

Simon Lloyd
07-10-10, 21:35
Det virker som sin tilfeldig som jeg nettopp har lagt ut 2 forskjellige innlegg med 2 ulike koder og bare én melding for hver??

Simon Lloyd
07-10-10, 21:37
Må gå til sengs nå opp på 5am: (

kamilkurczak
08-10-10, 10:05
Jeg testet det på min test forumet og jeg kan ikke reprodusere det.
Sannsynligvis er dette en konflikt vBET med andre mod.
Du kan enkelt sjekke det. Hva du bør gjøre?
1. vBET må være aktivert.
2. deaktivere alle mods (en etter en), og prøve å finne dette problemet igjen. Hvis en mod er deaktivert og du kan ikke gjenskape problemet - vi har en konflikt. (Fordi når denne mod er aktivert - problemet eksisterer)

Simon Lloyd
08-10-10, 10:08
Min VBA tags ringe ut til en php fil for utskifting av ord og fraser, kan jeg bare forestille sin det!

kamilkurczak
08-10-10, 10:55
Er du sikker på at når vBET er deaktivert du ikke kan reprodusere denne mod?

Fra hvilke mod VBA-koder er?

Simon Lloyd
08-10-10, 11:43
Er du sikker på at når vBET er deaktivert du ikke kan reprodusere denne mod?

? Fra hvilke mod VBA-koder er veldig sikker på:), har det aldri skjedd før du gjør endringene for vbet i maler og php-filer eller installere vbet - før innhenting vbet alt var bra.

Simon Lloyd
08-10-10, 11:44
Hvorfor kan ikke vi la spørsmålet åpent for nå og jeg vil overvåke hvor mange innlegg forårsake det og hvilke bbcode om noen har vært brukt deretter rapportere tilbake sier Tirsdag?

Simon Lloyd
08-10-10, 12:06
Slette alle Tet meldinger på forumet mitt for nå:) vi vil bli gjenopptatt på tirsdag.

kamilkurczak
08-10-10, 12:08
ok, så jeg venter på svaret på tirsdag:)
Thanks

Simon Lloyd
12-10-10, 09:16
Hei Kamil, takk for å vente, for de siste par innlegg vi har hatt (ikke hatt mange) underretningen har bare lagt ut en gang (som du har fått melding om også), så gå videre og markerte dette løst, hvis vi får en god noen flere innlegg, og det skjer igjen vil jeg dokumentere dem og lagre listen for undersøkelse din:)

kamilkurczak
12-10-10, 12:00
Takk for ditt svar. løst.

Simon Lloyd
12-10-10, 22:15
Dessverre ikke løst: (, bare hadde et innlegg akkurat nå her Send epost basert på date - The Code Cage Forums (http://www.thecodecage.com/forumz/members-excel-vba-programming/208038-send-email- baserte-date.html) sendt 4 meldinger

kamilkurczak
15-11-10, 10:38
hello,
La du merke til dette problemet igjen?

moman
17-11-10, 15:38
Jeg liker å påpeke at brukere på forumet mitt har også klaget over å få flere (opptil 6) e-post om det samme abonnerer tråden. Dette er definitivt en bug eller annet sted, jeg skal ta en titt på hva kode kan være årsaken.

Det rare er at det skjer mer eller mindre tilfeldig.

kamilkurczak
17-11-10, 17:31
ok Jeg vil prøve å gjengi det på min test forumet

mateuszr
18-11-10, 12:35
Hei:)
Det er en annen test, kan du prøve - bare fjerne alle recipents dine bekreftelser i AdminCP og la bare ONE - sjekk, gjør du fortsatt tilfeldig motta flere meldinger og skrive her om det:)

mateuszr
25-11-10, 17:29
Tråd temp. løst grunnet ingen svar og umulighet å reprodusere nå

Simon Lloyd
25-11-10, 19:13
mateuszr, gjør det fortsatt skje, vi bare leve med det for nå, og det er tilfeldig, er det ingen mønster.

mateuszr
26-11-10, 08:51
og fikk du prøve det alternativet med bare én mottaker?

mateuszr
02-12-10, 11:08
vi bare leve med det for nowit synes du vil fortsatt leve med det - jeg spurte deg om at siste endring lenge siden og fremdeles ikke svar ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1