Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 14

Onderwerp: Ik post een nieuw onderwerp of antwoord op een draad of verwijder ik een bericht dat ik omgeleid naar een lege pagina ...

Junior Member

Default Ik post een nieuw onderwerp of antwoord op een draad of verwijder ik een bericht dat ik omgeleid naar een lege pagina ...

als ik een nieuw onderwerp of antwoord op een draad of verwijder ik een bericht dat ik omgeleid naar een lege pagina ... (Internet Explorer kan de webpagina niet weergeven) Alle ideeën ...

hier is mijn. htaccess

# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
    # Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
    # Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
    # De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
    RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
    # Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
    # Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
    # Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
    # Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

U eerst updaten naar laatste versie (niet het is vBET 3.3.5, maar we zullen maakte nog een vrij vandaag / tommorow met kleine bug correcties dus het is niet dringend, neem dan wacht 3.3.6 nad update) te bevestigen en nog steeds gebeurt het - zo ja dan Kamil zal je vragen over meer details, want we zijn niet in staat om te reproduceren op ons forum (als je let op hoe we het precies doen).

U kunt ook dissable vBET voor een moment en kijk niet probleem bestaat nog steeds om er zeker van dat het gerelateerd is aan vBET. Als het probleem blijft bestaan met vBET uitgeschakeld, dan isse is ergens anders - je kunt het controleren door een tijdelijke dissabling andere mods een voor een en kijk bij het probleem verdwijnen.

Uw htaccess ziet er OK.

Junior Member

De update heeft geen fix it .. Ik heb een handicap VBET en het probleem was er nog steeds .. Het lijkt de chages dat de VBET instructies te zeggen te doen om de vBSEO bestanden. Ik gespte ze en het probleem ging weg .. Re deed ze en Hij kwam terug .. Met of met uit VBET ingeschakeld .. Ik gebruik vBSEO 3.5.1 PL1

OK dus - dit is heel belangrijke informatie voor ons - we getest vBET op vBSEO 3.5.1 niet vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil wordt gemaakt van de tests om te zien zijn we in staat om het probleem te reproduceren. Indien ja we zullen oplossen en geeft u een snelle fix, voordat er nieuwe versie zal komen. Zo niet zullen wij u vragen om toegang tot uw forum om te kunnen controleren en daar oplossen.

Junior Member

OK .. laat het me weten ...

Ik heb ongedaan gemaakt van de wijzigingen in de vBSEO bestanden en alles lijkt goed te werken **********

Junior Member

Awesome ... Dank je .. Jullie hebben grote steun!

Senior Member

Sinds de upgrade naar 3.3.6 Ik krijg op het verkrijgen van deze zelfde witte pagina's. Het gebeurt willekeurig. Maar als ik VBET uitschakelen gebeurt niet helemaal. Gelieve!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik controleerde het op vBSEO 3.5.1 pl1 versie op onze test forum en ik cant reproduceren. Ik zal schrijven over het aan Michał.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo,

Nu onze belangrijkste forum is het werken aan deze nieuwste vBSEO 3.5.1 pl1. Ik kan dit nummer vinden, dus:
    1. U kunt reproduceren op onze belangrijkste forum? probeer om dit probleem te vinden op dit forum en hier de resultaten plakken.
    2. Als u cant vindt dit probleem PM kunt u mij uw forum admincp, FTP en vBSEO cp details en ik vindt dit onderwerp en plaats deze op je forum.

Dank.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •