Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 29 van 29

Onderwerp: Upgrade naar de nieuwste versie 4101BF vandaag voor lang link rel="alternatieve" hreflang

Senior Member

hmm ik dacht dat dragonbyte was de enige optie na vbseo. laat me onderzoeken samen met het verwijderen van alle

Senior Member

Snelle Q.. op zoek naar de ingebouwde versie in vb 4.5 ik kan vrij veel houden van alle url ' s zoals ze zijn, maar zijn niet toe te voegen .html standaard en ik zie uw url ' s gere toevoegen .html helpen, dat zou geweldig zijn als het blijkt dat niet een optie binnen de vriendelijke URL sectie.

Q2 - ik ben nog steeds gebonden aan de VBSEO functies met VBET, ik kan me niet herinneren of er een mod/instelling te GEBRUIKEN VBSEO met VBET dat ik het niet kan vinden uitschakelen.

Hoop voor het reinigen van het alle-up en correct werkt hier binnenkort! bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

In dit forum hebben we nog de vBSEO. We zijn met behulp van native vBulletin SEO op onze test forum en daar zijn we niet hebben toegevoegd .html
    Op internet vindt u artikelen over het verplaatsen van het vBSEO native-vBulletin SEO. Een van deze: https://www.vbulletin.com/forum/foru...and-fixing-url
    Deze is niet perfect - het suggereren 301 redirect naar de oude URL, maar na dat vBulletin moet gebruik zelf een ander 301 redirect om zijn nieuwe SEO URL. Dit is niet ideaal voor de prestaties (1 extra redirect), maar dit zal alleen gebeuren voor degenen die afkomstig waren uit de oude URL van koppelingen of van de geïndexeerde pagina ' s. Met de tijd zal Google indexeren en als de 301 wordt gebruikt dient te worden zonder schade aan je SEO (Google weet gewoon dat de pagina de nieuwe URL). U kunt kijken voor andere artikelen, misschien vindt u het omleiden direct naar de nieuwe URL. Hoe dan ook: dit is één van de oplossingen.

Configuratie van vBulletin functionaliteit en andere mods buiten onze scope. Wij zullen u helpen met vBET configuratie. U kunt vragen vBulletin team over eigen SEO configuratie, want dit is hun functionaliteit en zij weten het het beste.

Senior Member

Zodat je niet bang van de VBSE problemen wioth veiligheid? Ik heb een volledige licentie van VBSEO nog steeds niet zeker of ik kan DL de code meer al,.

Senior Member

Zou het ijs te re-direct alle url 's naar de nieuwe vriendelijke url' s denk ik, een beetje bang van de massa bewegen al

We hadden geen problemen met de beveiliging met vBSEO en zijn we ons niet bewust van deze.

Als u uw SEO links die u moet maken van de omleiding. Anders verlies je je verkeer van buiten links (wat wijst op niet bestaande Url ' s) en u verliest in de zoekmachines wat zal zien dat alle inhoud die al is geïndexeerd verdwijnen. Pagina 's onder de nieuwe Url' s worden geïndexeerd als nieuwe content, in plaats van slechts worden geïndexeerd volgens de nieuwe URL. Dat is de reden waarom wij hebben een 301-omleiding - niet alleen om te buigen, maar ook om te vertellen dat de oude content blijvend gewijzigd haar adres. Dit is een reden waarom wij niet willen dat onze SEO-motor, maar als je al deed, je moet zorgen over de omleiding van de oude Url ' s naar de nieuwe.

Senior Member

Ik wil niet om het te veranderen lol, maar ik moet blijkbaar. VBSEO heeft 2 grote exploits en dat is de reden waarom ze gesloten. Ik werd geraakt met een vrij moeilijk waar alle google-verkeer werd omgeleid.

Dank voor de informatie. In mijn mening de belangrijkste reden van het sluiten van vBSEO is dat de functionaliteit is al opgenomen in vBulletin sinds 4.0, dus mensen stop met het kopen van vBSEO. Er werd geen zin om aan een ander te besteden dollars voor iets wat je al kreeg. Anders vBSEO team zou gewoon update en zich te ontdoen van exploits. Maar dit is slechts mijn mening.

Op dit moment zal ik markeer deze discussie als opgelost omdat we vinden dat er niets mis is met vBET in dit gebied, gebruik je gewoon niet ondersteund SEO motor. U kunt gebruik maken van native vBulletin SEO-motor met vBET zonder extra plug-ins voor. In het geval als u kiest om het te doen en nog steeds problemen hebt, schrijf dan hier of open een nieuwe thread.

Senior Member

VBSEO gesloten wanneer de exploit sloeg, er is geen update! Ik ben op zoek te verwijderen allemaal samen en gaan met het vb is gebouwd in maar moet het rustig aan te doen

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •