Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Negeer url werkt niet

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Senior Member

Default Negeer url werkt niet

Eerder deden we een handleiding tijdelijke oplossing om dit probleem op te lossen, maar nu, ook dit blijkt een probleem te zijn.

Ik heb een forum dat fungeert als een link en direct verwijst naar mysite.com / lensreviews.

Ik lensreviews 'toegevoegd aan de negeerlijst url optie, maar elke keer dat een gebruiker met vertalingen hits die link, gaat het naar mysite.com / forums / lang / lensreviews

Een advies? U kunt dit testen als een gast op mijn forum thuis.

Senior Member

Update: dit gebeurt alleen voor ingelogde gebruikers met de taal in te stellen in hun profielen. Probeer in te loggen als *********
    Laatst bewerkt door vBET; 15-02-10 in 12:39. Reden: Verwijderde toegang details

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik ga gewoon daar. Ook kunt u voor uw eigen veiligheid niet te sturen in het openbaar geen toegang details. Stuur dan die van PM. Ik ben het veranderen van uw post naar deze gegevens te verwijderen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik ging erheen en ingelogd zijn op de test-account. Werd doorgestuurd naar Duitse vertaling (Ik neem aan dat testen gebruiker heeft de Duitse standaard taal in te stellen). Eerst heb ik open source HTML en vind elke 'lensreviews' er - alle links zijn goed (dus zonder taal). Daarna heb ik gecontroleerd een van die door erop te klikken en het werkte ook goed - de bestemming pagina is niet vertaald.

Controleer het. Als het probleem nog steeds bestaat geef ons manier om het te reproduceren. De hier beschreven werkt niet.

Senior Member

Nou, dit is goed nieuws voor mij! Een aantal leden hebben beschreven deze kwestie, en ik ben in staat geweest om te reproduceren vroeger, maar het is niet gebeurt meer voor mij niet. Misschien is het omdat ik 'lensreviews' naar '/ lensreviews "veranderd in de URL te negeren optie onlangs. Bedankt!

Ook dank voor het verwijderen van de test-account toegang tot gegevens

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •