Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Ignorer url virker ikke

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Ignorer url virker ikke

Tidligere, vi gjorde en manuel løsning til at løse dette problem, men nu igen er dette viser sig at være et problem.

Jeg har et forum, der fungerer som et link og direkte peger på mysite.com / lensreviews.

Jeg har tilføjet 'lensreviews' til ignorere url mulighed, men hver gang en bruger med oversættelser hits der linker, det går til mysite.com / fora / lang / lensreviews

Nogen råd? Du kan teste dette som en gæst på mit forum hjem.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Opdatering: Det sker kun for registrerede brugere med sprog sat i deres profiler. Prøv at logge ind som *********
    Senest redigeret af vBET; 15-02-1012:39. Årsag: Fjernet adgang til oplysninger

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er bare at gå der. Også du for din egen sikkerhed ikke sende i offentlig enhver adgang detaljer. Venligst send dem ved PM. Jeg er at ændre dit indlæg for at fjerne disse data.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg gik der og logget på testkonto. Blev omdirigeret til tysk oversættelse (Jeg formoder, at testbrugeren har sat tyske standardsprog). Først vil jeg åbnede kilde HTML og finde alle 'lensreviews' der - alle links er i orden (så uden sprog). Så jeg tjekket en af dem, ved at klikke på det og det også fungerede godt - den destination, side blev ikke oversat.

Forhør dig det. Hvis problemet stadig eksisterer bedes du give os vej til at reproducere det. Den ene beskrives her, fungerer ikke.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Nå, det er en god nyhed for mig! Et par medlemmer har beskrevet dette emne, og jeg har været i stand til at reproducere det tidligere, men det sker ikke længere for mig heller. Måske er det fordi jeg ændret 'lensreviews' til '/ lensreviews' i ignorere URL mulighed for nylig. Tak!

Også tak for at fjerne test-konto adgang til oplysninger

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •