Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 5 FirstEerste 12345 LaatsteLast
Resultaten 21 naar 30 van 50

Onderwerp: Bericht van webmaster tools over verkeerde rel-alternate-tags

Banned

Vertaald URL moet eerst worden gevonden in de database cache. Vlaggen worden vertaald als het adres is al vertaald in de database cache.

Senior Member

Dus - wat zou voorkomen dat een vertaalde URL wordt in de database cache? In het voorbeeld dat ik hierboven gepost URL ' s worden vertaald, maar de vlag links niet, dus betekent dat dat ze niet in de database cache?

Banned

We hebben niet de optie om toe te voegen aan de database cache alleen vertaald url - cache is ingeschakeld of niet. We bieden geen ondersteuning voor dit onderscheid. Als de URL is vertaald en de vlag zal niet worden vertaald dan de URL is niet in de database cache.
    Dus de veronderstelling dat: het werkt alleen voor hotelgasten, met vertraagde verzoeken om vertaling - voor performance redenen. Meer informatie: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517

Senior Member

Okay - ik heb alles gedaan wat beschreven in de faq, zoals eerder vermeld, doch vlag URL ' s zijn niet vertaald.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Ok, ik denk dat er iets is letterlijk verloren in de vertaling hier.

Ik begrijp hoe alles werkt. Ik heb beoordeeld hoe de vlag url ' s worden geacht te worden vertaald alleen wanneer er gasten zijn die de pagina bekijken. Het probleem is, ze zijn niet vertaald. Dit is niet omdat ik weg ben van quota, omdat er iets niet goed werkt.

Voorbeeld:
    Nederlands pagina: ** spectrum 2 apn-instellingen veranderen
    De vlag URL op die pagina voor frans: http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
    De vlag URL voor frans moet worden: (Français) ** spectrum 2 de wijziging des paramètres de l'apn

Merk op dat de vlag URL ' s zijn niet vertaald URL ' s ondanks de pagina ' s worden vertaald. De gast cache is uitgeschakeld omdat de vertalingen zijn gemaakt.
    nogmaals, zie het bovenstaande. Ik ben niet de instelling iets goed of er is een bug in de software voorkomen vlaggen met het vertaald URL.

Banned

OK, ik heb dit getest probleem.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    OK, ik heb dit getest probleem.
    Dank u - als het helpt, mijn forum charset ISO-8859-1

Banned

Het probleem is dat de haak parse_templates is geactiveerd te snel. Alsjeblieft, je update je vB.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    Het probleem is dat de haak parse_templates is geactiveerd te snel. Alsjeblieft, je update je vB.
    Ik weet niet wat dat betekent. Bedoel je de update naar vbulletin 4.2.2 ? Wat is het verschil tussen 4.1.12 en 4.2.2 hoe parse_templates is afgehandeld?

Senior Member

...of bedoel je een update van de uitvoering van de bestelling van "het Genereren van vlaggen" die gebruik maakt van de parse_templates haak?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •