Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 5 FirstEerste 1234 ... LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 50

Onderwerp: Bericht van webmaster tools over verkeerde rel-alternate-tags

Banned

Stuur me een PM access-gegevens naar Admin CP, database en FTP. Ik zal nagaan wat er gebeurt op

Senior Member

verzonden**********.

Senior Member

verzonden**********.

Banned

Vertalen alternatieve links voor gasten inschakelen AdminCP->vBET->Hotel; Cache->op het Volledige Bestand Cache Voor Gasten. Dit maakt het mogelijk dat de site van de gasten niet hoeft te worden gegenereerd elke keer en de snelheid van uw pagina. De volgende versie zal dit probleem oplossen om niet vertaald alternatieve links niet op de site weergegeven.

Senior Member

Ja, dat eerder was ingeschakeld, maar ik heb het uitgeschakeld vanwege deze fout: http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html

Ik heb nog nooit gezien dat URL ' s vertaald voor de gasten.

Senior Member

Ik kon de gast cache weer omdat mijn google pagina responstijden schoot door het dak.

Enig inzicht in deze en wanneer ik kan verwachten dat een oplossing voor de rel-alternate-tags?

Is er iets verkeerd geconfigureerd op mijn einde dat voorkomt dat de vlag URL ' s worden vertaald?

Banned

Inschakelen Gast cache mag niet leiden tot problemen met http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html.
    Vertalen alternatieve tags moet inschakelen AdminCP->vBET->Hotel; Cache->op het Volledige Bestand Cache Voor Gasten.
    In de volgende versie niet vertaald tags zullen niet toegevoegd worden aan de site.

Senior Member

Recht, maar zelfs met het Volledige Bestand Cache Voor de Gasten ingeschakeld vlag URL ' s en rel-alternate-tags zijn niet vertaald.

Banned

Vertalingen voor alternatieve links worden opgehaald uit de database cache. Vertalingen van alternatieve links niet afpersen gebruik van vertalers api. Links worden verzonden naar translator api wanneer iemand ingevoerd de site in die taal. Het doel is het terugdringen van de vertaalkosten.

Senior Member

Ok, ik denk dat er iets is letterlijk verloren in de vertaling hier.

Ik begrijp hoe alles werkt. Ik heb beoordeeld hoe de vlag url ' s worden geacht te worden vertaald alleen wanneer er gasten zijn die de pagina bekijken. Het probleem is, ze zijn niet vertaald. Dit is niet omdat ik weg ben van quota, omdat er iets niet goed werkt.

Voorbeeld:
    Nederlands pagina: ** spectrum 2 apn-instellingen veranderen
    De vlag URL op die pagina voor frans: http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
    De vlag URL voor frans moet worden: (Français) ** spectrum 2 de wijziging des paramètres de l'apn

Merk op dat de vlag URL ' s zijn niet vertaald URL ' s ondanks de pagina ' s worden vertaald. De gast cache is uitgeschakeld omdat de vertalingen zijn gemaakt.

Pagina 2 van 5 FirstEerste 1234 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •