Misschien is de vertaling is niet door gaat, weet ik niet, maar voor de 5e keer ben ik NIET van je vragen om iets te veranderen met het product. Ik ben gewoon vragen u om mij te vertellen wat breekt in 4.1.12!
Misschien is de vertaling is niet door gaat, weet ik niet, maar voor de 5e keer ben ik NIET van je vragen om iets te veranderen met het product. Ik ben gewoon vragen u om mij te vertellen wat breekt in 4.1.12!
In uw versie van vB volgorde van de haken is slecht. In de laatste versie van vB dit probleem doet zich niet voor. Dit is niet een probleem in verband met vBET, maar met vB. Wij ondersteunen vBET en de integratie met de nieuwste versie van vB en andere plug-ins.
Goed. Die haak doelt u? Ik heb onderzocht class_bootstrap.php en de parse_template/process_templates_complete haken zijn in dezelfde plaats in 4.2.2 zoals het is in 4.1.12. Hetzelfde geldt voor global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown en de bijbehorende bestanden.
Ik weet het.
Oke, ik heb de update naar 4.2.2, want ik was moe van het wachten op een reactie. Nu heb ik een hele reeks nieuwe problemen: http://www.vbenterprisetranslator.co...lated-url.html
OK. Ik antwoordde u in dat onderwerp.
Bedankt. Die problemen zijn verholpen.
Nu, tenzij ik iets mis, ik ben nog steeds niet het zien van de vlaggen en rel-alternate-tags worden vertaald. Ze zijn gewoon zoals ze waren op 4.2.2 als op 4.1.12.
Laatst bewerkt door tavenger5; 14-12-13 in 14:34.
OK. We werken en het testen van dit probleem.
OK. Ik vond een oplossing. De volgorde van de haken in u is anders dan de onze, ook al hebben we dezelfde versie van vB.
Snelle oplossing voor dit probleem:
- Gaan naar AdminCP->Plugins & Producten->Plugin Manager->Product : vB Enterprise Vertaler
- Edit plugin Vertalen link te rijgen
- Wijzigen haak locatie naar fetch_threadinfo
- Plaats de php-code op deze code:
PHP Code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
- Bespaar plugin.
Na het wissen van een gast cache alternatieve tags moeten correct worden vertaald.
Ik ben blij dat ik u helpen.
Ik ben nog steeds op zoek naar de oorzaak van een andere volgorde voor de uitvoering van de haak.