Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 50

Onderwerp: Bericht van webmaster tools over verkeerde rel-alternate-tags

Senior Member

Default Bericht van webmaster tools over verkeerde rel-alternate-tags

Beste webmaster,

We hebben gemerkt dat er op een aantal pagina ' s op uw website de rel-alternate-hreflang uitvoering is onjuist. Bijvoorbeeld:

In het bijzonder, lijkt er een probleem met ontbrekende of onjuiste bi-directionele koppeling (als de pagina Een links met hreflang naar pagina B, moet er een link terug van B naar A en). Wanneer onze algoritmes detecteren tegenstrijdige signalen zoals op deze pagina ' s kunnen indexeren en classificeren beslissingen te nemen die niet overeenkomen met wat u bedoeld.

Om meer te leren over de rel-alternate-hreflang, zie de volgende artikel in het helpcentrum: https://support.google.com/webmasters/answer/189077

Als u vragen hebt over hoe dit probleem op te lossen, bezoek dan ons Forum:

Google Discussiegroepen

Met vriendelijke groet,
    Het Google Search Quality Team
    Dit is zonder twijfel omdat het vertaald URL is niet opgenomen in de tags. Kan een optie worden toegevoegd om gewoon uit te schakelen vertaling van URL ' s? Ik geloof dat dit zou een hoop problemen oplossen ik heb.
    Laatst bewerkt door tavenger5; 26-10-13 in 13:14.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dit is niet over de vertaling van Url ' s. Dit is alleen over hreflang in alternatieve link en kun je gewoon uitschakelen door Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag

Houd er ook rekening mee dat het uitzetten van de vertaling van URL heeft een slechte impact op jouw SEO (onvoldoende vertaald zoekwoorden in de URL), dus het is aangeraden om dat niet te doen. Als je nog wilt, dan is het genoeg zijn om niet te integreren met vBSEO als uw links worden gegenereerd door vBSEO (sommige slechte dingen kunnen gebeuren, dit is niet aangeraden en niet getest). En in het geval van native Vriendelijke URL is het voldoende om het uitschakelen van een aantal haken (zelfde ding, zullen we niet in detail nu, alleen wanneer dat nodig is).

Ook Marcin controleren hoe alternatieve gegenereerd nu. We aanpassingen gemaakt voor en nu voor gasten Url ' s onder vlaggen zijn al gegenereerd vertaald, dus geen omleiding gebeurt (voor ingelogde gebruikers hoeven geen zin en het is beter voor de prestaties naar een redirect, als ooit het wisselen van taal zal gebeuren voor een dergelijke gebruiker). Maar misschien zijn we het vergeten alternatieve. Wij controleren het aan onze kant. Nu is het eenvoudigste voor u om gewoon uit te schakelen.
    Laatst bewerkt door vBET; 29-10-13 in 00:46.

Banned

Houdt u links naar sites waar alternatieve tags onderling niet eens zijn.

Senior Member

Ik heb nooit URL ' s om goed te vertalen in de vlag links. Hier is een pagina waar dit gebeurt: Samsung Galaxy Note 3: Uitschakelen van "Mijn Magazine"?

Banned

OK, we werken aan dit probleem.

Senior Member

FYI, ik heb een update naar de nieuwste versie, gekoppeld yandex, en ik kan nog steeds niet krijgen vlag en/of re-alternatieve links omgezet. Mijn caches zijn ingeschakeld en gast cache is ingesteld op time-out in 3600 seconden.

Hier is een voorbeeld van een pagina die is vertaald, maar de vlag links/alternate tag links zijn niet gekoppeld vertaald URL ' s:
    How-to: ******* Galaxy S4 Mini: het Overbrengen van Contacten van een****** de SGS4 Mini

Spaanse pagina links naar
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365916-*******-galaxy-s4-mini-overdracht-contacten-******-sgs4-mini.html](Espa

Senior Member

oke, jullie moeten echt iets doen aan uw woord filters...

Senior Member

voorbeeld van het gebruik van de gelinkte pagina hierboven:

Samsung Galaxy Note 3: Uitschakelen van "Mijn Magazine"?

gekoppeld spaans pagina:
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365731-galaxy-note-3-uitschakelen-mijn-magazine.html](Espa

Banned

Heb je ingeschakeld Gebruik van de cache van de database en uitschakelen van het reinigen van de cache in AdminCP -> vBET Cache -> Database Cache?

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    Heb je ingeschakeld Gebruik van de cache van de database en uitschakelen van het reinigen van de cache in AdminCP -> vBET Cache -> Database Cache?
    Ja en ja

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •