Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaatsteLast
Resultaten 31 naar 40 van 50

Onderwerp: Bericht van webmaster tools over verkeerde rel-alternate-tags

Banned

Uitvoering om de wijzigingen op bevel van de plug-ins in het kader van een haak. Uitvoering order niet wijzigen van de volgorde van de haken. Op onze test-forum van deze haak is het goed werkt. vB licentie heeft geen tijdslimiet, dus je kunt de upgrade. Uw versie van vB is al lang verouderd zijn, dus ik raden uitvoering upgrade. Ik denk dat dit probleem wordt opgelost, als dat niet werkt dan gaan we verder kijken.

Senior Member

dus in 4.2 de volgorde van uitvoering parse_templates haak is anders?

Helaas updaten naar 4.2 is een enorme taak als het zou breken diverse andere addons die ik gebruik.

Senior Member

Ik gecontroleerd class_bootstrap.php en de parse_templates haak is op dezelfde plek in de file op zowel 4.1.12 en 4.2.2. Kunt u toelichten wat de oorzaak is van het probleem met de haak en het uitvoeren van te vroeg?

Banned

We ondersteunen de nieuwste versies en vBET is aangepast aan de nieuwste versie. Elke versie bevat veel veranderingen. Als u de update, en je hebt nog steeds dit probleem dan zullen wij gelukkig zijn om u te helpen.

Senior Member

Ik ben niet van plan om de update vbulletin, en besteden veel tijd aan het doen dus, tenzij ik weet dat het gaat om het oplossen van het probleem met de vlaggen. Je zei dat je het "" het zal het oplossen van het probleem. Ik moet een bevestiging op wat precies de oorzaak is van het probleem en ZAL het oplossen van het probleem.

Banned

We ondersteunen de nieuwste versie. VB4 is een levenslange licentie, dus doe update. Indien het probleem blijft, dan kunnen we helpen, want nu lijkt het erop dat de schuld van de oude, niet-ondersteunde versie.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    We ondersteunen de nieuwste versie. VB4 is een levenslange licentie, dus doe update. Indien het probleem blijft, dan kunnen we helpen, want nu lijkt het erop dat de schuld van de oude, niet-ondersteunde versie.
    Oké, kunt u mij vertellen wat er mis met de oude versie?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Oké, kunt u mij vertellen wat er mis met de oude versie?
    Het is oud en verschilden dat nieuwe, en niet ondersteund sinds vBET4.x is getest op de nieuwste vB4 versie. Wanneer je nieuwste vB4 versie en het probleem nog steeds bestaat, wij helpen u graag.
    Op dit moment kunnen we ervan uitgaan dat er niets mis is met vBET, omdat het probleem kan worden gereproduceerd op de nieuwste vB-versie.
    Er is geen bug in vBET4.x - je bent het gewoon niet compatibel oude vB4 versie. Verkeerde brandstof voor de verkeerde motor - geen probleem met de service, alleen verkeerde behulp probleem.

Update vB4 aan de nieuwste vB4 versie.

Als er geen fout op, ondersteund vB-versie, zullen wij overwegen om dit onderwerp gesloten, omdat er geen probleem met vBET, gewoon met een verkeerd gebruik en die je al kreeg oplossing voor.

Marcin - sluit het ticket als er geen nieuwe input in de volgende paar dagen (bug bestaat over de nieuwste vB4 versie).

We hebben al gaf je de steun - als u niet wilt om het te gebruiken het is uw keuze. Wij respecteren onze klanten - we ook respect dat je liever hebt dat het probleem in plaats van met behulp van onze ondersteuning die was al gegeven.
    Dit is geen chat-ruimte en een van onze medewerkers zal sluiten dit ticket, sinds de oplossing werd reeds gegeven en nu hebben we de bevestiging dat op de nieuwste vB4 versie is alles OK.

Bedankt voor uw input.
    Ik hoop dat u besluit gebruik te maken van de ondersteuning waar u om vroeg.
    Het niet - nog bedankt voor het begrip dat er niets aan toevoegen in dit gebied, totdat u gebruik maken van de ondersteuning in plaats van het herhalen van alle tijd die u wilt ondersteuning en gebruik het niet als het wordt gegeven.

Marcin zullen doorgaan met het ondersteunen van dit ticket in de volgende paar dagen en antwoord alleen als we hebben uw feedback die op de nieuwste (ondersteund) vB4 versie het probleem bestaat ook. Indien niet, zal het worden gesloten.
    Laatst bewerkt door vBET; 05-12-13 in 00:25.

Senior Member

Ik vraag u om het probleem te verhelpen met een niet-ondersteunde versie van vBulletin. Ik vraag u om me te vertellen waar het probleem is, en bevestigen dat is, in feite, een probleem met 4.1.12 zo Ik kan oplossen. Je hebt alleen maar vertelde me dat het misschien een probleem met 4.1.12. Ik moet weten dat is een probleem, voordat ik uit te gaan van mijn manier om vBulletin.

Zoals gezegd, ik ben niet van plan om te gaan door de moeite van het upgraden van vbulletin als ik het niet hebben. Het kost me een aanzienlijke hoeveelheid tijd en geld voor het bijwerken van andere custom mods. U hebt de inloggegevens voor mijn site. Het moet makkelijk voor u om mij te vertellen wat er fout gaat met de parse_templates haak. Bijvoorbeeld, x bestand is verschillend tussen 4.1.12 en 4.2.2. Of parse_templates moet uitvoeren voordat x haak.

Ik heb uw product sinds het begin en ik heb net mijn licentie verlengd. Ik zou verwachten dat je zou behandelen een trouwe klant met een beetje meer respect.

Nogmaals, alles wat ik nodig hebt is om in de juiste richting wijzen. Ik vraag niet om het herschrijven van de hele mod om te werken met 4.1.12. Ik heb eerlijk gezegd denk niet dat dit is een absurd verzoek vooral gezien het feit dat ik ben een lange tijd klant.
    Laatst bewerkt door tavenger5; 05-12-13 in 20:32.

Banned

Ons product is aangepast aan de laatste versie van vB, het is onmogelijk om zich aan te passen het product voor alle versies.

Pagina 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •