Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Citeren kwesties

Default Citeren kwesties

Wanneer iemand het gebruik van aanhalingstekens reageert, ik kan zien dat de citaten worden vertaald, maar het antwoord zo goed is (maar te klikken op de ' pijl ' wordt niet de onvertaalde reactie weergegeven). Is er een manier ik kan maken, zodat de aanhalingstekens zijn niet vertaald, of de niet-vertaalde tekst zonder problemen altijd op de pijl-omlaag te klikken toont zelfs als citaten aanwezig zijn?

Voorbeeld:
    Code:
    http://ftazeta.com/spanish/29248-recommendation-for-a-box-hd.html#post170017
    Ik denk dat dit moet een gemakkelijk en eenvoudig vast te stellen op mijn einde. Alle hulp zou waarderen.

Dank je wel,
    gopalmm2

Banned

Als u wilt dat sommige tekst werd niet vertaald in gebruikersbericht, typt u in notranslate BBCode)http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html).

Nah, dat is niet wat het probleem is. Check de link en klik op de tweede 'pijl' er. De pijlpunt de niet-vertaalde tekst niet weergegeven bij het gebruik van VB tekst citeren. Probeer opnieuw lezen van mijn bericht. Als ik zeg citaten, bedoelde ik dat VB de citeren antwoord. Sorry voor de verwarring.

Dank u voor uw hulp.

Voor sommige reden lijkt het te werken nu... Niet zeker als u op voor mij vaste, maar het probleem is opgelost.

Dank je wel,
    gopalmm2

Banned

Ik ben blij dat u het probleem opgelost.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •