Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 5 ja 5

Thread: Lainaten kysymyksiä

Jäsen

Default Lainaten kysymyksiä

Kun joku vastaa, käyttämällä lainausmerkkejä, näen että lainausmerkit muunnetaan, mutta vastaus on myös (mutta klikkaamalla "alas-nuoli ei Näytä kääntämättä vastaus). Onko mitään keinoa voin tehdä niin, että lainausmerkit eivät ole käännetty, tai napsauttamalla alanuolta aina osoittaa kääntämättömät teksti ilman ongelmia, vaikka lainausmerkit ovat läsnä?

Esimerkki:
    Code:
    http://ftazeta.com/spanish/29248-recommendation-for-a-box-hd.html#post170017
    Uskon, että tämän pitäisi olla helppo ja yksinkertainen korjata minun loppua. Arvostaa mitään apua.

Kiitos
    gopalmm2

Banned

Jos haluat, että tekstiä ei tulkattu sanoma, kirjoita se () BBCode notranslatehttp://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html).

Jäsen

Nah, se ei asiaa ole. Tarkista yhteys ja sitten toisessa "heittää nuoli" siellä. Nuolenpään Näytä kääntämättömät teksti, kun käytät VB: n tekstiä lainaten. Kokeile käsittelyssä minun viesti uudestaan. Sanoessani lainauksia tarkoitin VB lainata vastauksen. Anteeksi sekaannusten.

Kiitos avustanne.

Jäsen

Jostain syystä tuntuu toimivan nyt... Ole varma, te irtautumaton se minulle, mutta ongelmaa ei ole ratkaistu.

Kiitos
    gopalmm2

Banned

Olen iloinen, että olet ratkaissut ongelman.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •