Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Het uitschakelen van vertalingen vbet en houden?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default Het uitschakelen van vertalingen vbet en houden?

    Hi kan iemand mij vertellen hoe te vbet uitschakelen maar houden alle vertalingen in plaats van de berichten herstellen? Ik heb een dedicated server 2,6 Ghz 12 mb cache *** Ram en nog steeds de belasting hoog en soms te veel, ik heb gedaan alle de optimalisering thats zijn geplaatst rond, maar het heeft weinig verschil gemaakt, de enige manier om het nu lager zou blokkeren zoekmachines die natuurlijk dat de dood van onze Gemeenschap betekenen zou.

    Dus, wat ik wil doen is ga terug naar gewoon met behulp van vbseo maar houd alle vertalingen die ik heb tot nu toe. Kan iemand alstublieft adviseren?

  2. #2
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Hi
    vBET doet niet ondersteunt niet vertalen van nieuwe berichten. U kunt proberen uit te breiden windvlaag cache TTL zal, het zal beïnvloeden met minder gebruik proces maar inhoud voor gast niet op datum.
    Ik deed reactie tijd test uit WebSitePulse.com en voor orignal pagina is: 1.018, en voor translated(as guest) 1.151, dus misschien kunnen we possiblie overwegen andere reden van waarom forum dus langzamer werkt.
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 15-04-12 in 12:49.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Hallo heb sorry ik niet terug naar deze eerder maar meeste keer als ik probeer uw site zijn waas.

    Mijn site niet werkt traag, wat ik zeg is de belasting hoog is, altijd wanneer ik heb vbet in gebruik, als ik ga terug naar vbseo zoals standaard de belasting druppels, heb ik verplaatst naar een sever die nu heeft **** Ram en 3,2 Ghz-processor (Quad Core).

    Wat ik vroeg was, is er toch om te stoppen vBet vertalen meer te houden, maar de vertalingen die al in de cache-database, zodat mensen kunnen nog steeds bezoeken www.mysite.com/fr/mythread_content.html en de Franse vertaling die ik heb al voor het zien.

    Vertalen is steeds te duur, zowel Google en Microsoft zijn nu betaald vertalingen, er is niet te veel van Apertium en de belasting van de server. Dit is waarom, voor nu wil ik het uitschakelen van het vertalen van verder, maar nog steeds toestaan gebruikers om de reeds vertaalde inhoud te zien, ik begrijp dat er ' niet zal worden de nieuwe vertaalde inhoud en de vertalingen zullen oude maar vertaald als de inhoud van elk bericht niet wijzigen (gebruikers niet hun berichten bewerken) is er geen probleem.

    Groet,
    Simon

  4. #4
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Wat ik vroeg was, is er toch om te stoppen vBet vertalen meer te houden, maar de vertalingen die al in de cache-database, zodat mensen kunnen nog steeds bezoeken www.mysite.com/fr/mythread_content.html en de Franse vertaling die ik heb al voor het zien.
    Er is geen dergelijke opties in vBET. Maar als u wilt dat alleen te stoppen met het vertalen van nieuwe berichten, zonder het wijzigen van je forum-efficiëntie - alleen verwijderen van alle toetsen/logins etc van uw adminCP -> vBET -> Vertaling aanbieders

  5. #5
    Lid
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Plaats
    Atlanta
    Berichten
    39

    Default

    Probeer load balancing...Twee servers gebruiken. Een CDN kan ook helpen.

    Plus kleineren, en in het voorgeheugen onderbrengende programma's gebruiken om de browsercache inschakelen voor een week.
    Opcode caching via memcache is de beste optie omdat u meerdere servers samen kan wolk maar APC een andere goede optie is

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •