Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Tekstkleur?

Senior Member

Question Tekstkleur?

Waar kan ik de tekstkleur van de op de vlaggen drop-down menu kunt u wijzigen? Het is volstrekt onleesbaar op een aantal van mijn skins. Zie bijgevoegde:

Gepensioneerde;)

Het zal meest waarschijnlijk enige verandering in de code nodig. Ik zal controleren op het en ik zal u enkele meer aanwijzing morgen

Senior Member

OK zal Bedankt, ik Controleer regelmatig terug.

Gepensioneerde;)

OK, ik vond het:
    U moet om in te stellen van dit drop-down menu bewerken op bestand:
    Forum root - > omvat - > vbenterprisetranslator_functions_url.php

en lijn bewerken:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: black;" '
    Wijzigen van de waarde van Kleur:

In het voorbeeld als u wilt groene tekst:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: green;" '

Senior Member

Ik heb ongeveer 20 verschillende skins op mijn forum. Dus het de kleur wereldwijd op alle skins met deze bewerken veranderen zal. Dat gaat niet. Ik heb een manier om de tekstkleur van de voor verschillende forum skins. Bedankt.

Gepensioneerde;)

Op dit moment we geen dinamically wijzigen tekstkleur voor dropdown menu ondersteunen, is hardcoded waarde in onze script. Ik zal vragen Michał of het zal zijn bewerkbaar in onze volgende release

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Op dit moment we geen dinamically wijzigen tekstkleur voor dropdown menu ondersteunen, is hardcoded waarde in onze script. Ik zal vragen Michał of het zal zijn bewerkbaar in onze volgende release
    Ik bevestigde reeds het mezelf bedankt. Ik voegde enkel een stylevars code in dat deel die u gaf me. Zo trekt het uit de Stylevars. Die werkt voor elk huid veel beter maakt gebruik van verschillende kleuren. Bedankt.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    Ik bevestigde reeds het mezelf bedankt. Ik voegde enkel een stylevars code in dat deel die u gaf me. Zo trekt het uit de Stylevars. Die werkt voor elk huid veel beter maakt gebruik van verschillende kleuren. Bedankt.
    Hello!

Kon u delen uw oplossing voor anderen, alstublieft?

Dank je wel!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •