Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Nadere uitleg voor constant gebruik van vbenterprisetranslator_seo.php

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default Nadere uitleg voor constant gebruik van vbenterprisetranslator_seo.php

    Ik heb deze kwestie in een andere thread van mij en was gevraagd om een nieuwe thread start, dus hier is het
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd
    Ik heb andere aspecten, de vbenterprisetranslatot.php gebruikt AL mijn CPU-tijd, kijk dan hieronder:
    Pid ************ eigenaar Prioriteit CPU% Memory% Command
    12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12496 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12495 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12492 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12490 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12484 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20732 (Trace) (Kill) mysql 0 - 1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-vergrendeling -


    Ik heb 4 cpu's en het is het doden van mijn site nu dat het cant vertalingen te krijgen!, Heb ik met een handicap de helft van de vertalingen en hebben nog steeds het probleem!

    Kan iemand helpen?
    Michaels reactie:
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vbet
    Gebruik een thread per één probleem. Voor de nieuwe aflevering van het gebruik van andere thread. Kort - haar niet vbenterprisetranslator_seo.php wie neemt geheel uw middelen - het is geheel uw forum, omdat elk forum verzoek gaat via vbenterprisetranslator_seo.php die wordt alleen ingesteld voor enkele variabelen voor vbseo.php en bevat echt aangevraagde bron. U stelt uw hele forum het verkeer naar dit bestand .htaccess bestand. Dus er is geen probleem met dit bestand op alle - dit is uw hele forum consumptie. Als een nadere beschrijving in dit gebied is nodig - open dan een nieuwe thread voor het vinden of reeds bestaande. Één probleem per draad
    Kunt u een nadere toelichting, want als ik dat uitschakelen vbet vervolgens dat bestand wordt nog steeds gebruikt, als ik de naam van dat bestand op het forum kan niet worden geopend.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Zoals je kunt zien het openen van het bestand is er geen logica die zelfs 1% van je CPU kan consumeren. Dit is alleen front controller (of zelfs maar een filter), die het mogelijk maakt om vBET koppelingen veranderingen (taalcode) te integreren met vBSEO. Anders zou vBSEO gebruik van omleidingen op vBET links. Dus alle verkeer op je forum komt door het bestand. Het bestand sets slechts enkele variabelen die door vBSEO en dan ook vbseo.php zelf.

    Dus als u gebruik zou maken van vBulletin met vbseo en zonder vBET dan zou u zien dat al uw aanvragen gaat door vbseo.php die is voor-controller voor vbseo. Wanneer u gebruik vBET ook dan voegen we alleen kleine filter voor vbseo.php front controller, die nodig is voor integratie. Dus de resultaten die zie je niet hoeveel middelen duurt het bestand, maar hoeveel middelen neemt het verzoek komt trog het bestand. En elke aanvraag komt via het, omdat vbseo vereist dat alle aanvragen gaat via vbseo.php

    Natuurlijk uw forum zonder vBET duurt minder middelen - vertaling is niet gratis, maar je zou toch se dezelfde resultaten alleen met vbseo.php in plaats daarvan het bestand. Deze architectuur wordt gedwongen door vBSEO. vBET hebben het bestand niet te gebruiken op alle bij gebruik zonder vBSEO.

    En als je een handicap vBET het bestand wordt nog steeds gebruikt, omdat je nog steeds automatisch alle verzoeken je forum er door. Htaccess. U moet comment vBET regels daar. Maar zoals ik net schreef dat het niet al te veel veranderen zie je iets gelijkaardigs, maar met vbseo.php in plaats daarvan het bestand, omdat vBSEO vergt regels om te leiden naar vbseo.php bestand. Als je kijkt dicht genoeg vindt u dat vBET regels (niet vertaald pagina's) zijn gewoon dezelfde regels als voor vbseo.php alleen maar om onze filter-bestand.

    En regels. Htaccess bestand zijn ook de reden waarom uw forum was niet bereikbaar als je de bestandsnaam veranderd. Je was nog steeds omgeleid daar, maar de plaats was niet meer bestaan.

    Vertel heb je nog vragen op dit gebied

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Bedankt voor de uitleg - got it!

    U kunt nu markeren opgelost.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Grote - gemarkeerd als opgelost

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •