Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: vBET 4.4.2 Released

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Default vBET 4.4.2 Released

Hi

Dus deze release voegt ondersteuning toe voor Google-vertaling API v2. Op dit moment ondersteunt 3 translation API:
    • Google-vertaling API v1 (alleen beschikbaar tot 1 december 2011)
    • Google-vertaling API v2 (betaalde een)
    • Microsoft Translation API (gratis)

Op dit moment als je wilt betalen Google API te gebruiken moet u handmatig inschakelen Google-vertaling API v2 nu (Admin CP-> vBET-> Vertaling-> Gebruik Google API v2. Na 01 december zullen wij deze optie te verwijderen, omdat er zal geen keuze meer zijn.

Houdt u er rekening mee dat nieuwe standaard waarden voor oude parameters geen invloed op de forums tijdens de update (je zult je oude waarde) hebben. Nog voor de nieuwe parameters (zoals die tabellen moeten worden schoongemaakt), hebt u onze standaard waarden, want je had geen eerdere waarde zijn.

Dus in het kort gezegd: deze release is bereid om u gratis vertalingen en maakt het mogelijk door het veranderen van de configuratie van alle 53 talen te ondersteunen.

Nieuw:
    • Ondersteuning voor Google-vertaling API v2
    • Configuratie voor cache schoonmaken (welke talen moeten worden schoongemaakt)

Wijzigingen:
    • Standaard configuratie vBET voorbereid voor gratis vertalingen

Bugs gecorrigeerd:

Senior Member

Geweldig! Als ik opwaardering van van VB3 tot VB4 te vbet4 gebruik zal mijn cache opnieuw beginnen?
    Laatst bewerkt door Snake; 01-09-11 in 22:00.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake View Post
    Geweldig! Als ik opwaardering van van VB3 tot VB4 te vbet4 gebruik zal mijn cache opnieuw beginnen?
    Nee - cache blijft zoals het is. Net update - niet opnieuw te installeren (niet verwijderen en opnieuw te installeren - tijdens het verwijderen alle cache tabellen worden gedropt). Houdt u er rekening mee dat vBET3.x ook zal Microsoft Vertaling API en Google-vertaling API v2 ondersteuning - dit is onze belangrijkste prioriteit nu U hoeft dus niet om hele vBulletin en al uw plugins alleen voor die update.

Nog steeds als je licentie voor vBulletin 4.x persoonlijk denk ik dat het is heel goed de motor en het is de moeite waard update (net klaar te zijn voor problemen

Junior Member

Text automatically translated from: Russian to: Dutch
    Translated text
    en hoe het opzetten van een forum op vBulletin 3.8.7 Prompt ??((( (gratis versie)
    Original text

Gepensioneerde;)

Hi,
    Lees over vBulletin 3.x van hier VB3 Algemene Discussies - vBulletin.org Forum, en als u vragen over de gratis versie van ons product vBet voor vBulletin 3.x wilt, open nieuwe draad in Free Version vBET2.3.x

Senior Member

Waar kan ik informatie over de betaalde dienst door Google? Hoeveel het gaat kosten, en hoe op te zetten door hen heen? Dank.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    Waar kan ik informatie over de betaalde dienst door Google? Hoeveel het gaat kosten, en hoe op te zetten door hen heen? Dank.
    Neem hier een kijkje Betaalde versie van Google Translate API nu open voor het bedrijfsleven - Google Translate Blog het kan werken erg duur voor forums, ze gaan tot $ 0,05 per 500 woorden kosten!

Ik nam een gemiddelde draad van 9 berichten, Inclusief alle postbit tekst waren er 3456 woorden wat neerkomt op 1,76 dollar!, Is zo vertaling gaat een absolute fortuin kosten!

Is de gratis API gaat volledig? is er een alternatief, zoals bablefish AltaVista's?
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 04-09-11 in 18:28. Reden: Extra kosten berekenen!

Senior Member

Houdt u rekening met de kosten gaf ik hierboven is alleen voor een vertaling.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Neem hier een kijkje Betaalde versie van Google Translate API nu open voor het bedrijfsleven - Google Translate Blog het kan werken erg duur voor forums, ze gaan tot $ 0,05 per 500 woorden kosten!

Ik nam een gemiddelde draad van 9 berichten, Inclusief alle postbit tekst waren er 3456 woorden wat neerkomt op 1,76 dollar!, Is zo vertaling gaat een absolute fortuin kosten!

Is de gratis API gaat volledig? is er een alternatief, zoals bablefish AltaVista's?
    Hier is gedetailleerde prijzen voor Google-vertaling API v2: Prijzen en Terms of Service - Google Translate API v2 - Google Code
    Het is $ 20,00 per 1 000 000 karakters. Het is rekenen in tekens niet in woorden.

Ook is er geen tijdslimiet voor caching Google-vertaling API v2 resultaten. U hoeft dus niet hoeft te betalen over en weer voor dezelfde vertaling. Dus uw berekeningen mis een ding - dat na vertaling van 1e draad, al vBET cache straffen voor statische GUI elementen zijn. Ook volgens uw resultaat dat u had in een thread 9 berichten met een samenvatting hoeveelheid van 17 600 tekens - dit maakt gemiddeld bijna 2 000 tekens per post. Dit is niet gebruikelijk voorbeeld. Veel berichten hebben minder dan 60 tekens (net als uw vorige post). Bijvoorbeeld deze zeer antwoord heeft minder dan 1300 tekens, en het is lang reactie net als voor vele forums. Natuurlijk is er geen enkele regel, maar ik denk dat je jezelf schrikken tot de dood door gebruik van slechts een voorbeeld, die niet te vaak voor veel forums.

Hoe dan ook - prijzen, zoals prijs - het is aan Google hoe ze willen hun diensten te verkopen en tot gebruikers zullen gebruiken ze die diensten of niet.

In antwoord op vragen over gratis alternatief - Ja - vBET4.x ondersteunt reeds volledig gratis Microsoft Vertaling API -het niet ondersteunt zo veel talen als Google, maar het is nog steeds 35 talen. Dus vBET klanten kunnen genieten van gratis vertalingen zelfs nadat Google vertaling API v1 zal worden gesloten. Ten minste als lange Microsoft vertaling API gratis is, maar hier we ook bereid zijn om te evolueren zijn - maakt vBET nu het eenvoudig toe te voegen nieuwe vertaling API.
    Laatst bewerkt door vBET; 04-09-11 in 19:36.

Senior Member

Michael, bedankt voor de uitgebreide reactie, ik begrijp wat je probeert te zeggen, maar helaas het voorbeeld dat ik gaf is heel gebruikelijk in mijn forums, ik heb veel veel veel langer.

Ik ben blij dat als ik probeer het betaalde dienst van Google en het werkt te duur dan nog zal ik in staat om vertalingen te bieden ba in mijn forums

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •