Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: na lange tijd, is het niet meer werkt

Default na lange tijd, is het niet meer werkt

Hi,
    Onlangs kwam ik erachter dat vBet niet werkt zoals het hoort meer.

Warden wird geupdatet??
    ->
    Warden zal worden bijgewerkt?

Ook ik zou graag de "Automatische vertalingen worden ondersteund door vBET 3.3.6 ', Ja, ik kocht de branding gratis optie te verwijderen.

Een ander ding kwam ik erachter is dat i cant alles via admincp te doen, er was altijd dat vBET link genaamd, maar nu zijn veranderd .. kijk naar foto
    ImageShack ® - Online foto's en video's hosten

Bedankt voor alle hulp.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi

Het zal weer aan het werk Ik weet dat de kwestie - het is op Google kant dus dit is wat je moet doen:
    1. Controleer bent u geblokkeerd door Google of te ontvangen verkeerde resultaten. Om dit te doen kunt u gebruik maken van Google tester:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728
    2. Geef ons resultaat.
    3. Als alles OK - dan controleer vertaling als u ingelogd bent inch Als werkt dan betekent dit dat u tijdelijk probleem gehad met Google en verkeerde resultaat pagina's werd in de cache door Gast Cache (Ik heb net opgemerkt in TODO lijst om het niet cache in een dergelijk geval ). Neem dus alleen schoon gehele Gast cache (best te doen het handmatig - zie nota in vBET Tools).

Over branding gratis - Zie PM en let op dat in de volgende release zal dit verwijderd worden door standaard

En over geen tezt in het Admin menu - ziet eruit alsof er geen geschikte zin. Zorg ervoor dat uw installatie geschikt is - net update - opnieuw uploaden van alle bestanden en opnieuw importeren product-bestand. Dit zou moeten helpen
    Laatst bewerkt door vBET; 14-01-11 in 20:07.

Hoi, bedankt voor uw antwoord.

Ik tryd het en het schijnt ok:
    Beginnend vertaling te testen
    Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "mijl widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:

En ik heb ook tryd om reupload, maar het werkt niet. Gast Cache is niet actief omdat het echt slecht voor SEO doeleinden.

Ik weet niet waarom het lijkt te werken nu. Ik vBet Opties ingevoerd via VBulletin opties, lijkt dit werkt, maar ik cant direct vinden, maar het lijkt te vertalen naar nu, maar het is echt traag. Het lijkt erop dat al mijn cache wordt overschreven met "niets"

Quote Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de View Post
    Hoi, bedankt voor uw antwoord.

Ik tryd het en het schijnt ok:
    Beginnend vertaling te testen
    Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "mijl widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:

En ik heb ook tryd om reupload, maar het werkt niet. Gast Cache is niet actief omdat het echt slecht voor SEO doeleinden.
    Dus uw Google-verbinding is OK. En zoals ik het zie is het nu goed werkt. Dus waarschijnlijk had je een tijdelijk probleem met Google verbinding die buiten het bereik van onze sope en we kunnen niets doen op dit gebied. Geweldig dat het nu werkt

Gast geval doet niets schadelijk is voor SEO. Het is zelfs beter voor SEO, omdat het geïndexeerde pagina's genereren veel veel sneller en voor Google is het belangrijk. Dit is grote verbetering en we stellen voor om het te gebruiken.

Vertel waarom denk je dat dat Gast Cache is slecht voor SEO? ...

Quote Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de View Post
    Ik weet niet waarom het lijkt te werken nu. Ik vBet Opties ingevoerd via VBulletin opties, lijkt dit werkt, maar ik cant direct vinden, maar het lijkt te vertalen naar nu, maar het is echt traag. Het lijkt erop dat al mijn cache wordt overschreven met "niets"
    Ik begrijp niet wat er precies voor u betekenen dat cache wordt overschreven door "niets". Heeft nieuwe records komen niet naar cache, of in de cache van je verkeerde records (met lege vertalingen).

De gegevens in de cache blijft gedurende 15 dagen (configureerbaar) zodat uw forum echt genereert snel

Vertel heb je hulp nodig op dit moment?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

geen antwoord-opgelost. Zo niet, schrijf hier en ik zal deze draad weer open.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •