Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: després de molt temps, ja no funciona

Default després de molt temps, ja no funciona

Hola,
    Recentment vaig saber que VBET no està funcionant com ha de ja.

Warden wird Actualitzada??
    ->
    Warden s'actualitzarà?

També m'agradaria eliminar la "traducció automàtica amb el suport de VBET 3.3.6", sí que vaig comprar l'opció lliure de marca.

Una altra cosa que vaig descobrir és que no puc fer res per admincp, sempre calia VBET anomenat enllaç, però ara és canviat .. mirar la foto
    ImageShack ® - Fotografia i Video en línia Hosting

Gràcies per qualsevol ajuda.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Que funcionarà de nou Sé que el tema - que està a favor de Google per el que és el que ha de fer:
    1. Comproveu que estan bloquejades per Google o rebre mals resultats. Per fer això, feu servir Google provador:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    2. Si us plau, introdueixi els resultats.
    3. Si tot està bé - aleshores si us plau revisi la traducció en iniciar sessió polz Si funciona, llavors vol dir que vostè havia problema temporal amb Google i les pàgines mal resultat s'emmagatzema a la memòria cau Memòria cau d'hostes (que s'acaba d'assenyalar en la llista de coses que no cau en aquest cas ). Així que si us plau només memòria cau neta tota Convidat (millor fer-ho manualment - veure nota a les eines de VBET).

Sobre la marca lliure - Si us plau mireu la tarda i tingui en compte que en la següent versió que serà eliminat per defecte

I no sobre tezt al menú Admin - Sembla que hi ha no és una frase adequada. Assegureu-vos que la seva instal lació és apropiat - d'actualització que acaba de fer - carregar tots els arxius de nou i la importació d'arxius de producte nou. Això hauria d'ajudar a
    Durar editat per vBET; 14-01-11 A 20:07.

Hola, gràcies per la teva resposta.

El tryd i sembla bé:
    A partir prova de traducció
    Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "milla widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Prova d'error:

I jo també tryd a resubir, però no la seva feina. Memòria cau hoste no està activa perquè és realment dolent per a fins de SEO.

No sé per què sembla que funciona ara. Vaig entrar a través d'Opcions de VBET vBulletin opcions-el que sembla funciona, però no puc trobar-la directament, però sembla traduir ara, però el seu lent realment. Sembla que tot el meu memòria cau es sobreescriu amb "res"

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per wowglider.de View Post
    Hola, gràcies per la teva resposta.

El tryd i sembla bé:
    A partir prova de traducció
    Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "milla widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Prova d'error:

I jo també tryd a resubir, però no la seva feina. Memòria cau hoste no està activa perquè és realment dolent per a fins de SEO.
    Per tant la connexió de Google està bé. I com veig que està funcionant bé ara. Pel que probablement li havia algun problema amb la connexió temporal de Google que està fora del nostre sope i no podem fer res en aquesta àrea. Gran que s'està treballant ara També afegeixo TODO tasca per enviar correus administratius per vBET quan no es pot assolir Google

Convidat cas no fa res perjudicial per al SEO. És encara millor per al SEO, perquè fa que les pàgines indexades generar molt més ràpid i per a Google és important. Aquesta és una gran millora i li suggerim que ho usi.

Si us plau, digui per què creu vostè que la memòria cau o estacionament és dolent per SEO? ...

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per wowglider.de View Post
    No sé per què sembla que funciona ara. Vaig entrar a través d'Opcions de VBET vBulletin opcions-el que sembla funciona, però no puc trobar-la directament, però sembla traduir ara, però el seu lent realment. Sembla que tot el meu memòria cau es sobreescriu amb "res"
    No entenc què és exactament el que vol dir que la memòria cau es sobreescriu amb "res". Té nous registres no estan arribant a la memòria cau, oa la memòria cau que tenen antecedents mal (amb traducció al buit).

Just vaig comprovar la pàgina vas donar com l'exemple i ell tradueixen bé i molt dejuni. Potser comprovaves pàgina quin no va ser cached encara - en tals temps de generació del cas depenen en temps de resposta del Google no damunt vBET i podem fer res amb que. Sempre el pots comprovar senzillament per generar mateixa pàgina dues vegades. 1rs temps poden ser no cached tot i així, però després u et donarà temps de generació real Dades en la memòria cau es manté durant 15 dies (configurable) perquè la seva fòrum realment genera ràpida

Si us plau, digui el que vostè necessita qualsevol ajuda en aquest moment?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

no hi ha resposta resolt. Si no, si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil de nou.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •