Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 28

Onderwerp: . Htaccess problemen

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    1) satelliteguys.us / is goed. waarom niet met "/ en"? want Engels is uw belangrijkste forum taal en wanneer u klikt op engels vlag heb je een url naar de originele forum.
    Waar zie je Duits? als ik klik op de duitse heb ik een Duitse vertaling. Als ik klik op engels - ik heb een engels.
    Weer HET IS NIET WERKEN... Als ik klik op Geman zie ik Duits. Als ik klik op Engels Ik zie nog steeds DUITSE. Uit het Duits kan ik klik op een andere flash zoals Polen ANF zien Pools, maar nogmaals, als ik klik op ENGELS Het maakt me niet terug te keren naar het Engels!

Een andere gebruiker meldde dit probleem zo goed en ik ben benieuwd of het een vBulletin 4.1 probleem.

Wilt u een sneller forum hebben:
    De snelheid waarmee het prima, niet met een snelheid probleem.

3) Nu heb ik een vrije tijd. Ik zal morgen fix it. Als alles is in orde voor jou.
    Ik wil het zo snel als je kunt vast, omdat deze de oorzaak van een probleem voor mijn gebruikers. Dit is waarom ik betaald voor jullie om het te installeren, zodat het zou goed werken.

En wat te denken van de fout berichten die ik geplaatst en nieuwe berichten te geven.

Dank je wel!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

ok, ik zal analyseren deze fouten en zet ze morgen ochtend (Poolse tijd). Alsjeblieft niet aan mijn toegang.

EDITED:
    Over deze vertaling naar het Engels. Ik zie het door IE. Ik zal proberen op te lossen.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 06-12-10 in 18:36.

Lid

Ok.

Ik heb vast de homepage fout die we hadden, Ik heb de namen van de cmps_index bestand vervolgens naar index.php veranderde mijn forum homepage forum.php.

Ik ben Poolse, maar zijn nooit naar Polen. Het bedrijf waar ik werk hier in de Verenigde Staten begonnen met Kuifhoenders eerste kabel televisie-bedrijf dat werd genoemd @ entertainment.

Leuk u te ontmoeten.

Over deze vertaling naar het Engels. Ik zie het door IE. Ik zal proberen op te lossen.
    Plese fix mijn admincp te bekijken, want ik zie alleen maar het forum instellingen bedankt, zal ik fix it morgen.

(Probeer product.xml bestand te importeren uit do-not-upload map)

Lid

Leuk u te ontmoeten.

Plese fix mijn admincp te bekijken, want ik zie alleen maar het forum instellingen
    Klaar.

hmm ik zie nog steeds alleen maar "Forum Manager" - gelieve te testen.

Lid

hmm ik zie nog steeds alleen maar "Forum Manager" - gelieve te testen.
    Ik heb het getest en kan zien en toegang tot alles in de admincp ... Misschien afmelden en weer terug in?

Heeft u test in met mijn testen toegang tot gegevens? Ik zie nog steeds alleen maar forum manager. Kan zijn kunt u een nieuwe account aan te maken voor mij? Zo ja, stuur deze gegevens door PM.
    Bedankt

Lid

Ja ik getest.

Hier is wat ik zie ... http://www.satelliteguys.us/images/admincp.jpg

Misschien ben ik misverstand je.

kunt u kijken in deze draad?
    url: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6387

welke versie van het pad om vB-gebruik je? PL1? Zo ja, lees net een thread formulier op deze link en probeer je vB pad update PL2.

Gelieve bevestigen.

EDITED:
    Wij gebruiken op onze test forum een 4.0.8 versie van vB. Ik zal upgraden, en ik zal proberen om dit probleem te reproduceren op onze test forum.

Gelieve lees net een thread formulier op deze link en probeer je vB pad update PL2.

en ik heb nog geen een toegang tot uw admincp opties (alleen voor het forum manager). Verwijder actulal account en een nieuwe voor me maken als je kunt en nog steeds mijn hulp nodig.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 07-12-10 in 14:43.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •