Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Gebruiker CP-optie in het profiel van doesnt updaten lang instellingen

Lid

Default Gebruiker CP-optie in het profiel van doesnt updaten lang instellingen

De Gebruiker Cp optie om te kiezen voor lang doesnt work hier niet eens. Ik heb gekozen voor de Griekse voorbeeld en het doesnt veranderen, alleen door vlag erop te klikken verandert, merkte ik dat in mijn forum eerste, zodat ik hier geprobeerd en zijn dezelfde

Banned

Hallo,

kijken naar de beschrijving van deze optie:
    In welke taal u het schrijven van uw berichten. Forum zal automatisch vertalen uw berichten aan anderen gebruikers talen. Ook zal vertalen berichten in andere talen naar uw standaard taal.
    Het betekent, hoeft u niet nodig hebt om uw berichten tag met [lang] - forum zal uw taal automatisch te detecteren, maar er is een admin optie, die mogelijk deze erkenning te beperken in
    AdminCP -> VBET -> Google -> Google-Taal Detectie
    je vindt er een gedetailleerde Beschrijving, hoe het werkt.

In AdminCP er is zelfs een andere optie:
    AdminCP -> VBET -> Misc -> doorsturen naar de gebruiker taal
    die automatisch leidt u naar taal van uw standaard browser. Het werkt niet op ons forum, want deze optie is hier uitgeschakeld.

Thread verplaatst naar het gedeelte Problemen oplossen

Lid

Text automatically translated from: Greek to: Dutch
    Translated text
    Ik heb nu testen
    Original text

Lid

Mijn instellingen zijn hier in het Grieks, maar ik zie engels berichten

Banned

Ja, je doet en zie je ze goed - waarom? Ik heb beantwoord in mijn eerste antwoord Of misschien heb je het over iets anders ...
    Je zult zien Griekse alleen in het geval, wanneer AdminCP optie is ingesteld op automatisch omleiden of wanneer u kiest voor het handmatig uit vlaggen in de top.

Lid

plz vertel me precies wat ik moet misschien stellen een screenshot post. Ik wil gebruiker die lang kiest uit usercp om te buigen in die lang. ik dont laten vlaggen voor reg gebruikers thanx

Banned

AdminCP -> VBET -> Misc -> doorsturen naar de gebruiker taal
    Dankzij deze optie kunt u gebruikers om te leiden naar hun standaard browser taal en deze instelling is onafhankelijk van 'UserCP' instelling, die wordt gebruikt voor de vertaling doeleinden (ik heb reeds beschreven in mijn eerste reactie)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •