Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Opción de usuario CP no perfil doesnt actualización lang configuración

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Default Opción de usuario CP no perfil doesnt actualización lang configuración

A opción Cp usuario escoller lang non funciona nin sequera aquí. i seleccionados grego, por exemplo, e iso non cambia, só pola bandeira premer el muda, eu notei que o meu primeiro foro, entón eu tente aquí e é o mesmo

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola,

ollar para a descrición desta opción:
    En que idioma vai estar escribindo as súas mensaxes. Foro traducirá automáticamente as mensaxes a outros usuarios linguas. Tamén pode traducir mensaxes noutros idiomas para a súa lingua estándar.
    Isto significa, non marcar os seus artigos con [lang] - Foro pode detectar automaticamente a lingua, pero hai unha opción admin, que poden restrinxir o recoñecemento, en
    AdminCP -> VBET -> Google -> Detección de Lingua do Google
    vai atopar alí un desciption detalladas, como funciona.

En AdminCP hai aínda unha outra opción:
    AdminCP - VBET> -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario
    que ha automaticamente redirecciona-lo para o idioma do navegador predeterminado. El non funciona no noso foro, pois esta opción está desactivada aquí.

Tema movido para sección Solución de problemas

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Text automatically translated from: Greek to: Galician
    Translated text
    Eu agora examinar
    Original text

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

miña configuración aquí están en grego, pero eu vexo posts Inglés

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Si, fai e ve-los correctamente - por que? Eu respondín na miña primeira resposta Ou quizais está falando de outra cousa ...
    Vai ver grego só no caso, cando a opción AdminCP está definido para a redirección automática ou cando escolle-lo manualmente a partir de bandeiras na parte superior.

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

plz me dicir exactamente o que eu teño que definir quizais enviar unha captura. quero usuario que escolle a partir de lang usercp para redireccionar en que lang. eu non permitir que bandeiras para reg usuarios thanx

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

AdminCP - VBET> -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario
    Grazas a esta opción, pode redireccionar os usuarios para a súa lingua estándar do navegador e esta definición é independente do 'UserCP' configuración, que se usa para fins de tradución (xa describín na miña primeira resposta)

Tags para este tema