Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Gast cache werkt niet en wanneer modereren hebben witte pagina's.

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo Taurus,
    Hier heb je een discussie met uw Gast cache kwestie. Lees het.
    (Ongeveer het dubbele van GZIP).
    http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html

over de tweede. Ik zal proberen om het te reproduceren op mijn test forum.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Zoals ik herinner je vast met je provider, maar na het updaten van uw Apache kunt u een mod_deflate weer ingeschakeld. Dus als het edable -> heb je een dubbel gdziped. Neem contact op met uw provider en deze module uit te schakelen.

Hier heb je een volledige instructie hoe om het te controleren (uit je vorige thread - geschreven door Michał)

Wanneer u deze uitschakelen vBulleitn GZIP door AdminCP optie GZIP HTML-uitvoer dan uw uitvoer is nog steeds ingepakt. U kunt hier zien:
    GZip Test
    LET OP: het is duidelijk omschreven in vBulletin optie:
    Als u al gebruikt mod_gzip of mod_deflate op uw server, niet in staat stellen deze optie.
    Dus op dit moment lijkt het erop dat u een van die op hebben, omdat output is toch gezipt. En dit is waarschijnlijk de oorzaak van problemen met vBET gast cache - het is dubbel zo gezipt browsers gek mee.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •