Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Vieras välimuisti ei toimi ja kun hillitsevä ovat valkoiset sivut.

Senior Member

Default Vieras välimuisti ei toimi ja kun hillitsevä ovat valkoiset sivut.

Tässä vaiheessa uudestaan asentamisen jälkeen vBET ja säätämällä se täsmälleen samalla tavalla minulla oli se ennen, Vieras välimuisti ei toimi ja kun minun valvojat liikkuvat viestiä he saavat valkoiset sivut. Auttakaa.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Hello Härkä,
    Täällä on sinun kierre Vieras välimuisti kysymys. Lue se.
    (Noin kaksinkertainen GZIP).
    http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html

Tietoja toinen. Yritän toistaa se minun testifoorumi.

Muistaakseni korjasit se teidän isäntä tarjoaja, mutta sen jälkeen päivittää Apache voit mod_deflate uudelleen käyttöön. Joten jos se on edable -> sinulla on kaksinkertainen gdziped. Ota yhteys-palveluntarjoaja ja poistaa tämän moduulin.

Täällä on täysi ohje miten tarkistaa se (edellisestä kierre - kirjoittanut Michał)

Kun poistat vBulleitn GZIP by AdminCP vaihtoehto GZIP HTML Output sitten teidän lähtö on vielä pakattu. Voit nähdä sen täältä:
    Gzip Test
    HUOM: se on selkeästi kuvattu vBulletin vaihtoehto:
    Jos käytät jo mod_gzip tai mod_deflate palvelimella, älä ota tätä vaihtoehtoa.
    Joten tällä hetkellä näyttää, että olet yksi niistä on, koska lähtö on pakattu muutenkin. Ja tämä on todennäköisesti syy ongelmia vBET guest välimuisti - se on kaksinkertainen zip niin selaimet saavat hullu sen kanssa.

Senior Member

Olen nyt käytössä GZIP minun AKT, mutta silti nämä virheet:

Varoitus: filemtime () [function.filemtime]: stat epäonnistui [polku] / vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Varoitus: Ei voi muokata otsikkotiedot - headers jo lähettänyt (lähtö alkoi [polku] / includes / class_core.php: 4598) in [path] / dnp_news.php on line 320

Varoitus: filemtime () [function.filemtime]: stat epäonnistui [polku] / vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Tämä virhe on ratkaistu foorumissa. Kokeile sitä:

1.Just muokata tiedoston (tee tämän tiedoston kopio): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2find rivi::
    PHP Code:
    if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 
    vaihtaa sen:
    PHP Code:
    @$fileTime filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
    if ((
    time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 

Senior Member

Awesome Kamil. Se näytti tehneen sen. Toimii hyvin nyt. Kiitos paljon!

Pyydän Moderaattorit myös tarkistaa nyt, onko muita asiasta heidän kanssaan liikkuvia viestiä ja saada valkoiset sivut ovat edelleen läsnä.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

En ole varma, että tämä liittyy Vieras Cache - jos valvojat liikkuvat kierteet niin ne eivät ole vieraita ... Tarkista ensin, ei se vielä tapahtuu, kun vieras välimuisti on pois käytöstä. Jos kyllä me tiedämme tarkistaa jotain muuta. Mielestäni nyt se on todennäköisesti ole vieras cache kysymys - Moderaattorit eivät ole vieraita, joten asiakkailla välimuisti ei toimi heille ...

Kamil Varmista kanssa Härkä ei Vieras välimuisti toimii ollenkaan. Myös se asia tapahtuu, kun Vieras välimuisti on pois käytöstä. Tarkista voitko toistaa se meidän testifoorumi.
    Taurus - voit nähdä lokien virheilmoituksia? Odotan, että jotkut tiedosto ei sisälly vahingossa. Jos kyllä lokien joudut viestii tuntematon funktio - tämä antaa meille mahdollisuuden ratkaista ongelman hyvin nopeasti.
    Viimeksi muokannut vBET; 02-11-10 at 13:40.

Senior Member

Anteeksi, en tarkoittanut sanoa se oli jotenkin vieras välimuisti. Olen vain mainittu 2 numeroa yhdessä ei pysty avaamaan erillistä säiettä.

Ensimmäinen kysymys Vierailevien välimuisti on nyt ratkaistu. Toinen oli tapahtumassa, kun vieras välimuisti oli käytössä, joten en myöskään ole varma onko ratkaista vieras välimuistin ratkaisisi sen. Mutta minä kerron heille yrittää nyt anyways. Aion raportoida siitä.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

OK niin - minun vikani. Otin sen yhtenä asiana. Ole hyvä pitää yksi kierre kohti yhden kysymyksen. Se antaa meille mahdollisuuden käsitellä sitä asianmukaisesti. Oma virhe - anteeksi sinulle ja Kamil.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •