Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 13 van 13

Onderwerp: Looping

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Het doden van het proces om de 4 minuten is niet de beste oplossing. Het is een oplossing - uw server werkt. Maar je weet niet wat je doden. Dus uw gebruikersnaam van tijd tot tijd kan zien dat je forum niet beschikbaar is als eigenlijk zijn verzoek werd vermoord (natuurlijk zal direct beschikbaar zijn net na het versturen verzoek opnieuw in).
    Zoals ik al schreef alle aanvragen naar het forum gaan door vbenterprisetranslator_seo.php (u hebt ingesteld in. Htaccess). Daar gaat aanvragen voor het zien van forums, discussies, albums - daar gaat aanvragen voor alles. Zelfs voor het toevoegen van nieuwe content (je kan verliezen nieuw bericht als je doodt een dergelijk verzoek voor vBulletin te schrijven naar database).
    Dus zelfs als het uw belangrijkste server probleem oplost is het niet echt een medicijn, net pijnstiller. Het probleem bestaat echt. Dus we raden om het probleem te onderzoeken. Wij gaven u eerst richting. Als dit een verkeerd verschijnen zullen wij u ondersteunen bij het oplossen van dit. Nog steeds, net als artsen - moeten we eerst bevestigen / verwijderen meest mogelijke oorzaak. Dit is geen diagnose - dit is slechts medisch onderzoek. Een X-ray, die zal ons toelaten om het probleem op te lossen of vertel ons om meer te kijken. Hoop dat elke fan van Dr House zullen begrijpen wat ik bedoel

Senior Member

lol, bedankt voor die medische uitleg. De enige problemen nu door het uitschakelen van een voor een geplande taak, is dat wanneer krijg ik eigenlijk gaan doen het? Omdat het lijkt erop dat de CPU-gebruik groeit erg langzaam over als 2 dagen. Het is niet dat het schiet ineens omhoog. Dan zou het makkelijker zijn om te bepalen welke geplande taak het is.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

OK zo - ik was misleid door uw beschrijving over het doden van processen om de 4 minuten ... Op dit moment ben ik beetje in de war. Kunt u uitleggen waarom u het doden van processen om de 4 minuten, als nummer verschijnt om de 2 dagen (door de manier - dit zou zelfs meer wijzen op een aantal geplande taak als schuldige).

Geef me nauwkeurige beschrijving van de situatie. Ook - is het werkelijk waarheid dat CPU-verbruik langzaam groeit, of het is op vergelijkbaar niveau voor lange tijd en dan stijgt drastisch. Geef gedetailleerde informatie. Door ons misleidende informatie die u moeilijker om u te helpen.

Toch kunt u de test. Als het duurt 2 dagen verschijnt het probleem, neem dan gewoon uit te schakelen alle geplande taken. Herstart je server en wacht. Als na 3 dagen niets vervelends gebeurt - dan betekent dit dat een van de geplande taken schuldig is. Als gebeurt nog iets anders de oorzaak is. Zodat je weer in alle taken en laat ons weten dat ti is iets anders. Of u gaat aan een geplande taak om de 3 dagen als het een geplande taak te geven. In dat geval uw server stabiel zullen zijn tot het inschakelen van de schuldige en u weet welke dat is (rest taken kunnen worden ingeschakeld dan) - geef ons uw feedback.

Als het niet geplande taak probleem dat u weet dat in de meeste 3 dagen. Als het is - u weet welke een schuldige is in meer tijd - in zo'n geval kunt u gaan draaien op de taken van vBET taken om te voorkomen dat het vBET kwestie te bevestigen.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •