PDA

View Full Version: Opgelost bug in 4.2.3?



bhanuprasad1981
14-08-10, 18:47
Ik deed mijn vbet upgrade naar de nieuwste versie 4.2.3 op vb 4.0.6 met vBSEO 3.5.1pl1, probleem is met voettekst advertentie laten zien waar zijn mijn header zijn instaed dat uw advertentie is ook een aantal rare woorden als deze: -


//0){location.replace('http://www.pdaapps.org/showthread.php?p='+cpostno);};} } if(typeof window.orig_onload == "function") window.orig_onload(); } //]]>

Deze fout treedt alleen op vertaalde pagina's, dus ik tijdelijk uitgeschakeld voettekst advertentie, please help me: (

vBET
14-08-10, 22:55
Kunt u geeft meer vermogen ..

Het zou makkelijkst als je net PM me toegang nodig om uw Admin CP en FTP + beschrijven hoe het probleem (hoe aan te zetten voettekst advertentie) te reproduceren, maar misschien zal ik in staat om te helpen die geen toegang hebben wanneer ik meer gegevens hebben.

Ook - wat is verantwoordelijk voor het toevoegen van voettekst advertentie-code? Want als het andere plug-in, dan hebben we hier enkele integratie vraagstuk niet een bug.

bhanuprasad1981
15-08-10, 19:50
ok laat me meer duidelijkheid

Ik gebruik VB 4.0.6 laatste versie, in VB4 is er een ingebouwde reclame manager die is vervolgen om advertenties te plaatsen op mijn site, is het vraagstuk dat in de voettekst advertentie die wordt vervangen door header gebied en gebeurt alleen in vertaalde pagina's, als je wilt i kan je admin details

alleen voor Informatie Ik ben het toevoegen van afbeeldingen van mijn voettekst gebied: -

niet-vertaalde pagina: -

Desi Pix | Afbeelding delen en Hosting-Share Your Hot Desi Pix-non translated.GIF (http://www.desipix.info/show.php/2043_nontranslated.GIF.html)

vertaalde pagina: -

Desi Pix | Afbeelding delen en Hosting-Share Your Hot Desi Pix-vertaald page.gif (http://www.desipix.info/show.php/2044_translatedpage.GIF.html)


alstublieft niet deze fout niet te zien in 4.2.2 met dezelfde mods


vertaalde pagina

vBET
16-08-10, 22:53
OK - bedankt voor details. Wij controleren wat er veranderd is in geval van een voettekst in code, en ook proberen om het probleem te reproduceren. Bedankt voor foto's - kon je gestuurd raw HTML output - althans dit deel, die niet is zoals het zou moeten zijn. Ook - Ik denk dat het voor Kamil het kan zeer nuttig zijn als hij gewoon kan server waar het probleem bestaat al toegang - maar hij zal contact met u op over dit zelf:)

kamilkurczak
17-08-10, 18:22
hello,

Nu zal ik proberen te reproduceren en te lossen dit probleem op .. bedankt voor de beschrijving.

bhanuprasad1981
18-08-10, 19:59
alle updates?

kamilkurczak
20-08-10, 19:46
Ik voegde een afbeelding in footer plaats voor advertentie, maar dit is nog maar beeld, zonder enige specifieke code zoals Adsence etc.
Ik heb een een vraag: heb je toe te voegen in deze voettekst een specifieke code of alleen afbeelding met link?
Kun je plakt een voorbeeld van deze advertentie code? Ik zal testen.

zo niet, Kan je PM naar mij of vBET een toegang tot uw FTP-en admincp, omdat ik cant dit probleem te reproduceren op onze test forum. Het zal helpen omhoog.

kamilkurczak
23-08-10, 14:14
any news? alstublieft, lees mijn vorige post. Dank.

bhanuprasad1981
23-08-10, 18:39
stuurde uur tot ongeveer 12 uur geleden door vbet:)

kamilkurczak
23-08-10, 20:56
Ja, dat weet ik. Het zal vast.

kamilkurczak
24-08-10, 14:53
Toen ik de pagina te vertalen zie ik deze advertentie. kunt u deze inschakelen?

bhanuprasad1981
24-08-10, 15:09
op het moment dat ik handmatig ingevoerd advertentie in de sjabloon, volgen automatisch invoegen proces dat ik al in pm

kamilkurczak
24-08-10, 17:29
ok, nu kan ik reproduceren op je forum. Het zal vast.

kamilkurczak
25-08-10, 14:51
hello,
ik echt nodig deze toegang

kamilkurczak
26-08-10, 13:36
hello,

Let op: als u deze uitschakelen vBSEO deze add werkt perfect en de vertaling werkt perfect. Dus vBET werkt normaal, maar vBSEO brak deze advertentie.
Ik vond het: als u deze uitschakelen plugin global_complete van vBSEO deze advertentie goed zal zijn, zodat het deze haak is een conflict.

Als ik een print_log te gebruiken om een log kan ik zien dat wanneer vBSEO is in staat te stellen mijn vertaling functie heb ik een $ output met deze gebroken advertentie te maken krijgt. zonder deze plugin (global_complete) is goede werken.
Dus hebben we een integratie probleem.

Ik merkte ook dat u bent vBSEO 351 pl1 gebruik van, maar ik gebruik maken van de vBSEO 351 zonder PL1 versie, dus ik moet deze vBSEO update naar versie pl1.

daarna zal ik bevestigen.

kamilkurczak
26-08-10, 15:50
ehh, ik nog steeds niet kan reproduceren op mijn test forum, dus ik nog steeds toegang tot uw forum nodig hebben. Dank.

Ik gehandicapt alle advertenties van admincp-> reclame--> manager door nog ik kan zien deze advertentie op je forum? hoe ik kan uitschakelen? Heeft u deze advertentie in sjablonen?

kamilkurczak
27-08-10, 15:01
opgelost.
Dit is vBSEO probleem, niet vBET. Dit is probleem in global_complete haak van vBSEO.
oplossing (al gedaan op het forum)
1. ga naar admincp-> Plugins & Products-> plugin manager
2. vinden global_complete haak in vBSEO
3. set Uitvoering Order to 1001
4. besparen

Ik heb het getest en vBSEO koppelingen werken goed en vertaling van deze verbindingen is goed werkt ook.
Vergeet niet:
na het updaten vBSEO moet u dit Uitvoering Bestel altijd ingesteld op 1001

Gelieve bevestigen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1