View Full Version: vBET en vBSEO met vBulletin 4
Hallo, ik ben een vBSEO gebruiker op een VB4 forum. Is er een eenvoudige, gemakkelijke manier om vBET installeren op mijn forum zonder te kwetsen SEO op mijn forum? Ik probeerde VBET eens eerder op een VB3 forum, en Google Webmaster Tools meldde een heleboel problemen als gevolg van meerdere URL's voor dezelfde pagina. Ik zou graag deze functionaliteit hebben zonder dat dit invloed SEO.
Houdt u er rekening mee dat betaalde versie hebben een grote functionaliteit - het vertaalt URL's. Dus uw SEO veilig zal zijn met de vBET 4.x:)
Houdt u er rekening mee dat betaalde versie hebben een grote functionaliteit - het vertaalt URL's. Dus uw SEO veilig zal zijn met de vBET 4.x:)
Moet ik iets speciaals met de herschrijfregels doen, of ik installeer gewoon de commerciƫle versie en het werkt met vBSEO (laatste versie) meteen zonder enige aanpassingen?
U voegt vBET regels - al voorbereid - erg makkelijk:)
Zal het vBulletin forum en vbet vertaling vereist een afzonderlijke aankoop?
Zal het vBulletin forum en vbet vertaling vereist een afzonderlijke aankoop?
vBET geeft je vertalingen. Wanneer u vBET koop dan de vertaling van vBulletin zijn toegestaan - je hoeft niet te betalen voor die extra. Natuurlijk moet je eerst vBulletin, om te kunnen vBET gebruiken.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):