PDA

View Full Version: Opgelost Activatie e-mails in het Engels

VGF
22-05-10, 14:35
Hopelijk Michal zal niet het gevoel overweldigd wanneer hij terugkeert. Ik denk dat hij zei dat er hevige overstromingen in Polen. Maar goed dat hij heeft meer hulp volgende week

Hoe dan ook .... Ik probeerde het aanmelden van een nieuwe gebruiker door middel van verschillende vertaald taalversies van mijn forum ... en iedere keer als de activering e-mail komt altijd door in het Engels.

Ik zorg ervoor dat passende (andere) taal te selecteren en in de registratie.

Ik heb de volgende instellingen.

Misc> Toon originele tekst voor de gebruiker> Normaal
Misc> Toon originele tekst voor de gasten> Normaal
Misc> Translate vBSEO berichten in JavaScript> Ja
Google Language Detection> altijd vertrouwen gebruiker

het even welke ideeën?

vBET
22-05-10, 23:07
Hello. Ja, we hebben grote overstroming in Polen en ik was op lange reis terug van een zakenreis. En ik ben ook blij dat volgende week onze wemelen wordt groter en u als onze klanten sneller te ondersteunen en sneller nieuwe functies in vBET te krijgen:)

Terug naar het onderwerp. vBET is niet ondersteunt Emails vertaling op dit moment.

We hebben al op onze TODO lijst om vBET integreren met vB zinnen systeem. Als het klaar is dan kunnen we checken mogelijkheden om de haak in de automatische e-mail notificatie (die gebaseerd is op-zinnen) en maak vB zin kiezen op basis van de werkelijke vertaling.

VGF
22-05-10, 23:13
En ik ben ook blij dat volgende week onze wemelen wordt groter en u als onze klanten sneller te ondersteunen en sneller nieuwe functies in vBET te krijgen

Geweldig, goed om te horen! Dit is een geweldig product.

We hebben al op onze TODO lijst om vBET integreren met vB zinnen systeem. Als het klaar is dan kunnen we checken mogelijkheden om de haak in de automatische e-mail notificatie (die gebaseerd is op-zinnen) en maak vB zin kiezen op basis van de werkelijke vertaling.

ok, bedankt.

tsak76
24-11-10, 11:16
is dit opgelost? Ik gebruik 3.3.6 en e-mails dont get vertaald. pop-upvensters te

mateuszr
24-11-10, 11:44
Hello!
Hier is het antwoord:

Terug naar het onderwerp. vBET is niet ondersteunt Emails vertaling op dit moment.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations