PDA

View Full Version: Opgelost Enorme hoeveelheid Redirect fouten uit Vbet



hotslot
01-05-10, 07:45
Crawlfouten
Problemen Google heeft tijdens het crawlen van uw site.

Allen zijn van vbet taal pagina's en heeft iets te maken met de tags.

http://www.example.com/af/tags/etcetc
http://www.example.com/ro/tags/etcetc

HELP

vBET
01-05-10, 12:23
Allen zijn van vbet taal pagina's en heeft iets te maken met de tags.

http://www.example.com/af/tags/etcetc
http://www.example.com/ro/tags/etcetc

HELP

Gelieve is een dergelijke koppeling bestaat in oorspronkelijke vorm - niet vertaald. Misschien is de tag was gewoon verwijderd, dus koppeling bestaat niet meer en we hebben het over de geschiedenis ...

Geef me echt link die is gebroken.

hotslot
01-05-10, 16:51
Ik heb verzonden U enkele foto's .. De oorspronkelijke vorm is er nog steeds.

vBET
01-05-10, 18:06
Ik heb verzonden U enkele foto's .. De oorspronkelijke vorm is er nog steeds.

OK - je erheen gaat.

vBET
01-05-10, 18:15
OK - dit is vBET fout. Ik vond een bug - het is al gecorrigeerd en zullen worden opgenomen in de volgende release. Je hebt quick fix hieronder - please do it in en bevestig doet het oplossen van uw probleem.

Snelle oplossing:
EDITED - hieronder zie de nieuwe snelle oplossing.

hotslot
01-05-10, 18:48
Neemt een man fout toe te geven. Dank U vBET voor uw hulp en aandacht in deze zaak. Je echt een goed mens.

Nu met betrekking tot vbenterprisetranslator_seo.php

Ik kan het nergens vinden dit. Kunt u mij helpen aub

vBET
01-05-10, 21:48
U vindt het in je forum map.

Ook - ik was nog steeds onderzoek dit en ik vond dat deze twee oorzaken heeft. 1 - het ontbreken van '?' voor de parameters, 2 -% in URL. Ik maakte nieuwe oplossing die ervoor zorgt dat '?' zal er zijn als parameters in de URL en zullen de juiste behandelen%.

Neem dus voor een betere quick fix doe je dit:
1. Edit file: vbenterprisetranslator_seo.php
2. Zoek:


$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_REQUEST['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);
$queryString = &$_SERVER['QUERY_STRING'];
if ($addQueryString && $queryString) {
if ($queryString[0] == '&') {
$queryString[0] = '?';
}
$_SERVER['REQUEST_URI'] .= $queryString;
}

3. Vervangen door:


if ($addQueryString) {
$index = strpos($_SERVER['QUERY_STRING'], '?');
if ($index) {
$_SERVER['QUERY_STRING'] = substr($_SERVER['QUERY_STRING'], $index);
$_SERVER['REQUEST_URI'] .= $queryString;
} else {
$_SERVER['QUERY_STRING'] = '';
}
}

hotslot
01-05-10, 23:57
Dit is alleen voor die ene tag .. Waarom heeft het uit fout voor deze one? Of is dit een wereldwijde ding en simpelweg niet ingehaald te webmasters tools sectie nog>?

vBET
02-05-10, 00:55
Dit is alleen voor die ene tag .. Waarom heeft het uit fout voor deze one? Of is dit een wereldwijde ding en simpelweg niet ingehaald te webmasters tools sectie nog>?

Deze had% notatie binnen mier lijkt het erop dat vBSEO niet herkende het zo gemaakt redirect (er was een vBET bug die is gecorrigeerd in quick fix). Redirect die vBET parameters waren onder meer uit htaccess regels, die normaal gesproken worden gesneden -. Maar we hadden bug in het snijden die (ook gecorrigeerd in quick fix).

hotslot
02-05-10, 19:27
Is dit in het vbulliten admin gebied? Ik heb geen idee waar het forum directory is. Vergeet niet im niet een tech of computer wizard. Zal Je doet dit voor mij?

vBET
02-05-10, 22:28
Je moet om je forum directory-structuur gaan FTP en je vindt er het:) Volgens je forum URL waarschijnlijk u het bestand vinden in de belangrijkste FTP directory of subdirectory public_html (als die al bestaat er).

Dit is eenvoudig te kopiƫren, plakken taak en vereisen geen technische kennis.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1