PDA

View Full Version: Verworpen Set Forum Taal - Alle Forums of opgegeven



contemptx
20-04-10, 20:18
Ik heb op mijn forums en im zeker vele anderen doen op dat er specifieke International Discussie fora met sub-categorieën met de wil van Spaans, Duits, etc..

Zoals mijn forums voertaal is engels, als ik deze secties te bekijken en klik te vertalen naar het Engels, gebeurt er niets als het script ervan uit dat moeten gewoon weer de de forums standaardtaal en de getoonde tekst al is Engels?

Dus het zou goed zijn om een optie waar alle forums zijn ingesteld om uw standaard taal tenzij dit te hebben en de optie in te stellen welke forum onderdelen welke taal te gebruiken, zodat u kunt deze secties te vertalen naar uw eigen taal.

Omdat ik weet voor mezelf dat dit ook zou helpen met moderatoring de niet-engels forums.

vBET
21-04-10, 02:02
Gelieve te bevestigen is het wat je bedoelt. Extra forum configuratie, waar u kunt vertellen dat er geen een standaard taal op het forum, maar sommige delen zijn in een taal en sommige zijn in verschillende. Door te wijzen forums id's voor elke taal. Is het correct?

contemptx
21-04-10, 10:26
Ja mate dat is juist zo bijvoorbeeld:

Forum
-Nieuws en aankondigingen (gebruik standaard taal in te stellen bv Engels)
-Algemeen (gebruik standaard taal in te stellen bv Engels)

International Discussion
-Spaans (Spaans instelt standaard taal)
-Duits (set duitse standaardtaal)
-Frans (Frans set standaard taal)


Dit kan worden toegevoegd als een instelling in het forum categorie als een instelling op de standaard taal instelling te gebruiken of selecteer de taal uit een keuzelijst.

vBET
22-04-10, 14:45
OK - dus we weten wat er nodig is.

Ik zie het hier - de vertaling van de lay-out (opties, communiceert etc.). Meer precies - wanneer iemand gaat naar deel in Spaanse, dan zal vBEt bedreiging alles als in het Spaans. Het probleem begint wanneer iemand Engels GUI heeft en gaat naar Spaanse deel. Dan GUI is in het Engels, worden berichten in het Spaans en de vertaling niet voor de GUI.

Let op: - Ik was niet echt actief forum met een dergelijke eigenschap, dus misschien mis ik iets. Kunt u mij zeggen dat vBulletin automatisch zinnen schakelt over naar het Spaans als er iemand komt om Spaans te sub-forum, en wanneer hij terug dan naar wat Engels deel GUI zal automatisch naar Engels?
Ik vraag me af is het al opgenomen of moeten we mee om een of andere manier.

De eenvoudigste manier zou gewoon zijn Markeer alle berichten van die subforums door lang bbocode en er geen wijzigingen nodig zouden zijn in vBET. Zoals ik het begrijp is het niet de manier waarop u het wilt. U wilt hebt forum taal waarde te veranderen voor de verschillende sub-forums. Dit kan lastig zijn;) zie ik ook problemen met:
- Weergeven hoofdpagina (wanneer thread titels in alle talen zichtbaar zijn en die hebben geen langtitle bbcode die het mogelijk maken om vast te stellen dat de vertaling is nodig)
- RSS-kanalen

Ik zal het in gedachten en laat het groeien. Het kan lastig zijn, maar ook bruikbaar voor vele forums. Houdt u er rekening mee dat op dit moment dit geen hoge prioriteit hebben. Zeer waarschijnlijk zullen we nadenken over het meer intensiever als we vBET integreren met vBulletin zinnen systeem - dit zou op zijn minst eerste nummer op te lossen.

vBET
23-09-11, 12:19
Dit is echt hetzelfde verzoek als hier:

We hebben andere oplossing die dit moet betrekking heeft - dit is de reden waarom hier wordt voorgesteld is geweigerd. Zie hier: voor meer details hoe het zal worden opgelost. In het kort woorden - hele forum heeft een standaardtaal, en onze robot zal in het teken alle oude berichten door middel van taal automatische detectie. Op deze manier forums welke onderdelen voor de verschillende talen is in staat zal zijn om vBET te gebruiken - alle berichten zal goed worden vertaald en gebruikers in staat zal zijn om te schrijven in elke taal in elke plaats.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations