PDA

View Full Version: Verboden voor rijbewijs overtreding - Credit link!

Snake2
06-04-10, 21:52
Wat is het probleem, zoals u weet ik vertelde u uw MOD is traag en bezorgt me server problemen, dus ik ben met andere MOD op vBulletin totdat u nieuwe versie, dat is de reden waarom er geen credit link!

Gelieve opnieuw mijn account van e-mail me op deze e-mail om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik ben een betalende klant en niet op prijs stellen dat ten onrechte verboden.

Snake is mijn gebruikersnaam.

vBET
07-04-10, 11:13
Hello.

Neem onze excuses voor alle ongemakken. We probeerde contact met u op in vele vormen, maar onze boodschap werd genegeerd. Houd er rekening mee dat de kwestie begon maanden geleden en nu je account is alleen geblokkeerd omdat je niet meer reageert wanneer u werd verdacht voor licentie overtreding. Uw account zal worden teruggegeven wanneer de situatie zal duidelijk zijn. Als je niet geschonden onze licentie die u hebt niets te maken over - we alleen maar te bevestigen dat.

Zoals we schreven je voordat we controle van uw uitleg over uitgeschakeld vBET en ontdekten we dat vBET wordt nog steeds gebruikt. Tegen uw bewering dat u een andere mod met wij nog steeds geloven dat het is vBET die wordt gebruikt op uw forum. En we denken dat, omdat uitgang code gegenereerd door vBET is gemarkeerd en we zien onze stempel op uw uitvoer HTML (die we een back-up in het geval van toekomstig onderzoek). Omdat uw verklaring is tegen van wat we zien op je forum we hebben nog steeds recht om een licentie overtreding VERDACHTE. Om te controleren dat moeten we zien wat er werkelijk aan de hand mier dat is waarom we willen je vragen over de toegang tot uw gegevens Admin CP. U kunt een tijdelijke account voor die of wachtwoord wijzigen om wat temp, als je op de hoogte over beveiligingsproblemen. Misschien zullen we ook FTP toegang, maar nu is het Admin CP is genoeg.

Nogmaals heel erg voor zwevende account en dank dat je begon samen te werken over dit onderwerp. We willen ook zo snel mogelijk op te lossen probleem, in het bijzonder dat hij al veel tijd kost. Stuur gevraagd gegevens, zodat wij in staat zijn om uw versie te bevestigen, want zoals u al weet dat je HTML output zegt iets anders.

Snake2
07-04-10, 14:15
Nee, je verkeerd begrepen, op het moment dat we waren niet met behulp van uw mod, waren we testen, zijn we nu, maar om wat voor reden de credit link niet werkt, kunnen we niet opnieuw downloaden als je verbannen ons, we kunnen niet kopen branding vrij als je verboden ons. Dus hoe kunnen we oplossen.

Als ja, je hebt e-mails verzenden, maar je hebt dit forum setup, zodat de e-mail te sturen doesnt als we PM of antwoord op boodschap, ondanks ons waardoor het in ons controle paneel. Dus we waren niet de hoogte gebracht van antwoorden, tenzij we ingelogd

Ofwel te herstellen, zodat we kunnen kopen branding gratis of opnieuw download onze product of een levering me met de code, dus ik kan de link handmatig toe te voegen.

Dank.

Snake2
07-04-10, 22:49
De link is terug, is er geen noodzaak om deze om te zetten in een drama. Het was een vergissing, de rug, kunnen we nu met elkaar opschieten.

vBET
07-04-10, 22:57
Wij begrijpen uw uitleg. Toch was er echt serieus vermoeden over de licentie overtreding die, zoals het gebruik van alle software buiten de licentie goedkeuring, is ook misdaad van software piraterij. We zeggen niet dat het is begaan, alleen dat er een vermoeden, uw vorige verklaringen waren anders dat wat wij vermeld op uw forum en we hebben om te controleren wat er werkelijk gebeurt.
Wij zijn in staat om uit te vinden wat de reden van niet zichtbaar credit link op uw forum. Dat is waarom wij u vragen om uw Admin CP toegang zodat we het kunnen bepalen als overtreding of niet. Hoop dat we het op te lossen tussen u en vBET team. Als u op de hoogte over beveiligingsproblemen maak tijdelijk wachtwoord of tijdelijk account.

Houdt u er rekening mee dat wij, waar u ook contact opnemen door je eigen forum contact formulier. We hebben echt gebruikt een of andere manier van contact die wij vonden voor het blokkeren van uw account. Zo snel als het zal worden bepaald dat het probleem niet is licentie overtreding, krijgt u terug uw rekening met extra tijd voor gratis upgrades - veel grotere die tijd te blokkeren, om opnieuw te vergoeden u de werkelijke ongemakken.

Ook denken we dat niet is een publieke uitgifte. Dus neem contact met ons in dit nummer per e-mail of PM alleen. Natuurlijk kunt u denken dat andere manier - in een dergelijk geval aarzel dan niet om het te bespreken in het openbaar. Maar het schrijven op diverse plaatsen in dezelfde tijd, maken het moeilijk te onderhouden, dus vasthouden aan een manier van communiceren. Thanks:)

Snake2
07-04-10, 23:09
Er is geen manier waarop ik ben het geven van een vreemdeling admin toegang, op alle. Mijn server is van mij en het is mijn prive-details.

Als je gewoon mijn rekening te herstellen, want nu is er verbinding is dan zal ik terug moeten vorderen het geld op mijn creditcard.

Het is je niets aan de reden waarom de link niet was andere zien dan het is bevestigd.

Alles wat u moet weten is de link werkt nu, einde van. Ik had een probleem met simliar vBSEO in het verleden en ze gewoon om gevraagd te worden vastgesteld, hebben ze niet nodig hebben om te spioneren op mij.

Laat me weten hoe u wilt gaan met deze, ik ben blij om geld terug te krijgen als je gewoon mijn account te herstellen.

Ik hou van uw product en willen kopen voor mijn 5 andere forums als ik dit werk 100%, zodat u een goede klant te verliezen, alleen maar omdat je de vraag naar mijn server, wat niet eerlijk is Michael toegang.

vBET
08-04-10, 00:51
Er is geen manier waarop ik ben het geven van een vreemdeling admin toegang, op alle. Mijn server is van mij en het is mijn prive-details.

Als je gewoon mijn rekening te herstellen, want nu is er verbinding is dan zal ik terug moeten vorderen het geld op mijn creditcard.

Het is je niets aan de reden waarom de link niet was andere zien dan het is bevestigd.

Alles wat u moet weten is de link werkt nu, einde van. Ik had een probleem met simliar vBSEO in het verleden en ze gewoon om gevraagd te worden vastgesteld, hebben ze niet nodig hebben om te spioneren op mij.

Laat me weten hoe u wilt gaan met deze, ik ben blij om geld terug te krijgen als je gewoon mijn account te herstellen.

Ik hou van uw product en willen kopen voor mijn 5 andere forums als ik dit werk 100%, zodat u een goede klant te verliezen, alleen maar omdat je de vraag naar mijn server, wat niet eerlijk is Michael toegang.

Houdt u er rekening mee dat het niet gaat om spionage, maar over het controleren van niet juridisch bindende overeenkomst die werd gemaakt tussen onze twee kanten werd vereerd of niet. Ook rekening mee dat in het geval van licentie overtreding niemand is gekwalificeerd voor terugbetaling - meer iedereen die geschonden licentie overeengekomen om zijn vergunning verliezen en bovendien betaald dat. Iedere klant heeft overeenstemming bereikt over de licentievoorwaarden te weten wat hij betaalt voor.

Het is net als wanneer iemand de auto lenen - hij weet dat hij betaald om het te hebben op een aantal voorwaarden. Hij kan niet beweren dat hij betaald om het te lenen, zodat hij denkt dat het nu zijn en hij kan ermee doen wat hij wil. Als hij niet terug te geven, zal dit een misdrijf, zelfs als hij betaald voor het lenen van het. En wanneer hij zal worden gesneden kan hij niet beweren, dat niemand geïnteresseerd waarom hij besloot om de auto voor zichzelf en de vraag naar geld uit te keren nemen omdat ze met de auto terug. Ja natuurlijk - hij kan beweren wat hij wil en kan hij de vraag wat hij wil, maar stand zijn beweringen en zijn eisen hebben geen grond. En het feit dat auto werd gegeven terug door de politie alleen maar omdat hij werd gesneden doesnt betekent dat er niets gebeurt. "OK je de auto nu dus wat je beweert over Laten we vergeten alles weer blij dat je auto te zien zijn -? Kon je nooit meer zien -. Heb je geluk zo gelukkig te voelen"

Nu zie je we ons dat onze auto ontbreekt ... Maar we hadden contact met iemand, die rijdt hij dus we bellen en vragen: Aloha - hoe is de rit? Wij denken dat je problemen met je motor doen we niet goed te horen via de telefoon hebben, laat het ons weten wat er gaande is. En krijgen we het antwoord: "Dat komt omdat op dit moment ben ik het rijden op andere auto". We controleerden onze satellietnavigatie en ontdek (op de Google map;)) dat u onze auto rijden, zodat er iets mis is. Maar nog steeds van uitgegaan dat er misschien verkeerde brandstof, of iets dergelijks. Dus we roepen weer, maar geen lichaam beantwoord. Se SMS, MMS versturen we, ontdekken we dat de auto heeft geïnstalleerd en fax sturen fax, maar geen van onze boodschappen is beantwoord. En onze satellietnavigatie nog steeds blijkt dat de klanten inderdaad rijden onze auto. Dus als zo ver weg enige wat we konden doen was om GPS-systeem op afstand uit te schakelen in zijn auto en sen boodschap: "De werkelijke gebruik van de auto is niet veilig voor jou en waarschijnlijk schenden onze belangen Wij begrijpen dat u wat problemen met de auto te hebben. de motor en zijn nog steeds bang dat ons eigendom is gebroken door jou. Dus we niet kunnen zorgen dat u makkelijker om vooruit te gaan in deze omstandigheden. Wij willen helpen bij het oplossen van het probleem met de motor, maar geen antwoord krijgen. Vertel ons waar u wilt stoppen en we zullen er verzenden monteur die ziet onder het masker en kijk wat er mis is ". En dan gaan we wachten tot u nodig heeft om opnieuw te gebruiken GPS en reageren op onze berichten te denken: "Laten we hopen dat de politie blokkade hier niet zal nodig zijn".
Nu kunt zetten onze auto in uw garage, op slot en vertelt ons dat we recht kunnen de motor te horen van de poort, maar we hebben niet het recht om te kijken onder het masker van onze auto, omdat het in je garage en het is niet eerlijk dat we zelfs vragen stellen over de toegang tot uw garage. Zelfs dat kun je simpelweg het slot daarna. Zelfs dat u akkoord, dat we recht op inzage heeft onze auto de juiste wijze wordt gebruikt (zie licentie-overeenkomst). We moeten het gevoel geluk dat we meer of minder geschikt zijn nu geluid horen en geen belang wat aan de motor gebeurt voor en niet rente waarom het geluid niet eens uit de motor. "Niet spy mij - het is niet uw belangstelling voor wat ik doe met je auto En als je niet geeft me toegang GPS terug ik zal wegblazen alles en nam geld dat ik betaald. '.

Houdt u er rekening mee dat we niet iedereen die onze auto's rijden voor toegang tot de garage te vragen. We doen niet vertellen dat het was uw bedoeling, maar voelen we ons aanleiding om deze acties te ondernemen. En we denken niet dat threating ons kan helpen in deze kwestie. Als zelfs door een ongeluk het geld terug zou gaan naar je (voor wat je hebt geen enkel recht), zal het meer effect geven als: "Nu is hij brak aan onze veilige (of bedrogen onze secretaris) en stal ons geld - we heb t wil, maar nu moeten we naar de politie te gaan met dit geval waren we beroofd ". Overweeg dan uw overeenkomst, intenties, verklaringen, handelingen en mogelijke gevolgen.

We hebben wettelijk recht gegeven door licentie-overeenkomst om te controleren of geen licentie niet was geschonden. Natuurlijk kunnen we besluiten om dit niet doen, maar het zal nooit gebeuren onder het publiek chantage. Er is de groep van mensen die op deze manier handelt - openbaar maken bedreiging, met de vraag om te beslissen zal het hun makkelijke manier, of hun harde manier. Veel landen weten al lang geleden dat ze nooit kunnen laten intimideren, of bedreiging zal nooit eindigen.
Let op: deze strategie geeft je tegenover resultaten die je nodig hebt. Wij staan open voor discussie, ook al was het genegeerd voordat (dat is wat hier gebeurt). Wij zijn gesloten voor alle bedreigingen en adequaat onze strategie te wijzigen in dergelijke gevallen. Als u wilt nog dit onderwerp bespreken - neem opgeborgen alle dreigingen. Als een bedreiging beschouwen wij verklaring over maatregelen te nemen die niet legaal is volgens onze licentie-overeenkomst, de Poolse wet, recht in uw land, dan wel verlangen van fraude / valse verklaringen in het betalingssysteem.

We waarderen het dat u overwegen het kopen van vBET ook voor uw 5 andere forums. Houdt u er rekening mee dat de licenties niet zijn gepleegd tussen elkaar. Elk is separatelly behandeld in elk aspect (installatie, ondersteuning, overtreding, upgrade ...). Op dit moment is uw primaty-account vol was geblokkeerd, want je eigen maar een licentie, was het gemakkelijker dat te grijpen in de database en alle de tijd dat we het beschouwen als alleen maar een tijdelijke oplossing om opnieuw te beginnen discussie en oplossen van het probleem - wat is ons primaire doel alle tijd.

Houdt u er rekening mee dat bijna elke software die je ook gebruikt en zullen nooit gebruikt is / wordt op sommige vergunning. In sommige landen is de wet zelfs niet mogelijk om software te gebruiken zonder licentie voor het, wat betekent dat de software moet licentie hebben (zelfs het is gratis) om bruikbaar te zijn in dat land.

Snake2
08-04-10, 00:55
Ik waardeer uw antwoord, maar ik heb nog dont understand, ik heb de link probleem opgelost, is er niets te onderzoeken, ben ik niet het breken van de licentie-overeenkomst, omdat er is een link.

Er is geen overtreding. Dit bizarre is, je zelfs laat me gewoon kopen meer licenties, te gek. Waarom zou een zakenman stoppen met klanten uit meer geld. Raar.

vBET
08-04-10, 00:59
De link is terug, is er geen noodzaak om deze om te zetten in een drama. Het was een vergissing, de rug, kunnen we nu met elkaar opschieten.

Sorry dat we niet zagen dit bericht voor (we was het beantwoorden van vorige). Op dit moment wee nodig hebt om je officiële verklaring over de betaling weet de gemaakte geen stap verder.

Snake2
08-04-10, 01:01
Wat bedoel je Michael?

Er is geen betaling probleem, we zijn blij als je gewoon de rekening te deblokkeren, zodat we kunnen nieuwe versie-upgrade op de release van vandaag, dan kun je een goede nieuwe licenties voor andere forums.

We gelukkig zijn, geen uitkering geven wil gewoon weer aan het werk houden.

Dank je wel!

vBET
08-04-10, 01:18
Ik waardeer uw antwoord, maar ik heb nog dont understand, ik heb de link probleem opgelost, is er niets te onderzoeken, ben ik niet het breken van de licentie-overeenkomst, omdat er is een link.

Er is geen overtreding. Dit bizarre is, je zelfs laat me gewoon kopen branding gratis, te gek. Waarom zou een zakenman stoppen met klanten uit meer geld. Raar.

Gelieve ons te vertrouwen dat wij ook voel me erg ongemakkelijk in de werkelijke situatie. En zoals u weet heel goed rekening is geblokkeerd niet om je de mogelijkheid van extra winkels te blokkeren, maar om weer te kunnen communiceren met u, want onze boodschappen werd genegeerd.

Onze vorige antwoord was niet om u te overtuigen over iets, maar om te laten zien je het beeld van situatie in de hoop dat u onze acties te begrijpen - niet goedkeuren.

Wij begrijpen en gecontroleerd dat je credit link zetten (wat voor de hand liggende is niet gemaakt door vBET motor). Het heeft nog steeds geen oplossing voor het probleem heeft licentie is geschonden (en we hebben sterke redenen om dat te denken), in welk geval wij hebben een aantal rechten gegeven door onze juridische overeenkomst. Rechten die wij niet hoeven te vragen. Overtreding die we niet hoeven te onderzoeken. Maar zoals we al laten weten dat we nooit beslissen het te laten gaan bedreigd. Dus geef ons uw officiële verklaring over jou betaling voor vBET rijbewijs en dan zullen we onze discussie voortzetten.

vBET
08-04-10, 01:21
Wat bedoel je Michael?

Er is geen betaling probleem, we zijn blij als je gewoon de rekening te deblokkeren, zodat we kunnen nieuwe versie-upgrade op de release van vandaag, dan kun je een goede nieuwe licenties voor andere forums.

We gelukkig zijn, geen uitkering geven wil gewoon weer aan het werk houden.

Dank je wel!

Misschien dat ik eenvoudig verkeerd begrepen - in een dergelijke situatie sorry voor fout. Ik dacht dat je bedoeling was om de betaling ongedaan te maken. Ik heb twee 's nachts op mijn tijd en de afgifte van het licht niet op een;)

Dus gewoon om duidelijk te zijn - is achteruit betaling wordt overwogen of niet?

Snake2
08-04-10, 01:23
Officiële verklaring over de betaling? Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb al betaald. Ik vind dit echt vervelend. Ik heb niet veel geld en nu heb je me te stoppen met behulp van deze software en ik heb niets verkeerds gedaan. U kunt zien link die ik toegevoegd aan probleem op te lossen. En ik heb je maanden geleden betaald.

Snake2
08-04-10, 01:24
Waarom zou ik omkeren betaling als ik werken licentie ... geen reden, ik wil updates dus niet omgekeerd zal de betaling als ik ben gelukkig en licentie is niet verboden. :)

Ook ik kreeg niet uw berichten als ik niet inloggen voor een paar weken, en dit forum doesnt berichten sturen naar mijn e-mail inbox een of andere reden.

Snake2
08-04-10, 01:33
Ik denk dat de reden normale link werkt niet is hebben we een aangepaste sjabloon die auteursrechten maakt alle in een lijn en in een mooie doos, zodat misschien veroorzaakt probleem.

voorbeeld;

mijn template;

copyright 1 - copyright 2 - copyright 3

normall vb sjabloon;

copyright 1
copyright 2
copyright 3

ofwel manier heb je mooie link met veel anchor-tekst. dus niet alles is goed voor vbet.

vBET
08-04-10, 01:56
Houdt u er rekening mee dat niemand stopt u met behulp van vBET op dit moment. U gebruikt het nu en gebruikte het de hele tijd bij het probleem bestond en je was niet reageert.

Zoals we schreven de hele tijd hele bedoeling van het blokkeren van uw account op dit forum (niet blokkeren vBET gebruik - je nog steeds met behulp van het nu), was om de situatie uit te leggen. En dat gebeurt alleen omdat je gestopt met het beantwoorden van, met je laatste reactie op niveau "verdwalen" (je hebt niet geschreven heeft letterlijk - dat alleen is onze indruk).

Ja, wij weten dat u hebt betaald voor product. We vroegen over uw dreiging die u zal de betaling te verwijderen. Want wat volgens onze licentie-overeenkomst heb je geen recht wanneer vergunning wordt ingetrokken voor de overtreding. Dus als die omslag zou kunnen gebeuren zou het een fraude op betalingssysteem worden en het zou vele onaangename gevolgen voor u hebben.
Daarom hebben we hebben we gevraagd naar het - alleen maar om er zeker van bent u bereid de gemaakte fraude of niet.

Ik begrijp dat u geen intentie te hebben:) En zelfs als het is geschreven voordat het werd uitspraak gedaan zonder te onthouden licentie-overeenkomst.

OK dus - neem in dat geval gewoon de aandacht te houden op licentie-overeenkomst en meldt het ons op als u vindt dat er iets mis is aan vBET kant. Als u lang in deze business (ik geloof dat je doet), dan weet je dat onze licentie is heel eenvoudig op basis van licentie mogelijkheden voor sommige producten, dus doen we niets bijzonders. Het is de manier waarop software-markt mier ziet was het op deze manier gemaakt door de wet-en software piraterij bestrijden. Je account wordt unbanned morgen (sorry, maar moeten nu nog wat dingen en het is bijna drie 's nachts op mijn tijd). Gelieve te herinneren me als ik het vergeten (nu niet te sturen herinnering - ik neem aan dat er op onze e-mailaccount is veel e-mails van u over het onderwerp, dus ik zal gewoon verwijderen).

Nogmaals heel erg voor al uw problemen en hoop dat zelfs als u niet onze manier goed te keuren, je begrijpt waarom we deze stappen en misschien zelfs diep waarderen dat we alleen tijdelijk account verbod niet gemaakt vergunning in te trekken met alle andere mogelijke stappen. ..
Dat was gewoon om mezelf een beter gevoel gemaakt;)

In het geval van eventuele problemen met vBET, aarzel dan niet om berichten in het oplossen van problemen of bug rapport secties te sturen:)

EDITED:
Ik vind je vorige post - bedankt voor noot. Zorg er dan voor de rest op de PM-niveau of in het oplossen van problemen gedeelte als nieuwe vBET versie zal hetzelfde probleem hebben.

Snake2
08-04-10, 01:58
Dank u. :)

vBET
08-04-10, 15:34
Gedaan - have fun:) Hoop dat de nieuwe versie zal je prestaties verwachtingen te voldoen.

Snake
08-04-10, 15:43
Hoe stop ik urls wordt vertaald in deze versie, zoals ik gevraagd voordat hier> http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/436-how-disable-translated-urls.html

Dit moet echt worden optie in admincp.

vBET
08-04-10, 15:46
Open nieuwe thread voor deze in de feature requests - onze antwoord kan ook nuttig zijn voor andere gebruikers.

Snake
08-04-10, 15:47
Ik heb al een thread geopend, dat is de link voor!

vBET
08-04-10, 15:49
Sorry - Ik ben er gaan;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1