PDA

View Full Version: Opgelost Koreaanse vertaling



tavenger5
25-03-10, 16:32
Deze thread lijkt niet op het te goed vertaald:
í • OEE · € ïƒ € i 'I •'

Is dat omdat van de site codering? Is er iets wat ik kan doen kort van het uitschakelen van die taal?

vBET
26-03-10, 22:35
Nee - het is helemaal niet vertaald omdat het afval inhoud. Waarschijnlijk ging er iets mis zijn met het coderen en originele boodschap kwam gebroken (wat je kunt zien). Weet je door welke browser en hoe precies is stuur dit bericht? Kun je schrijven wat testberichten in het Koreaans van verschillende browsers op uw forum? (U kunt nemen sommige Koreaanse zin dat wil zeggen van Wikipedia - denk ik). Misschien kun uur tot auteur en hem vragen welke browser gebruikt werd?

Houdt u er rekening mee dat in vBET geeft om fora niet UTF-8 en voegt relevante informatie voor browsers over echte codering. Helaas zijn niet alle browsers correct werken volgens de HTML standaard. In vBET 4.x we loste dit probleem op door de uitvoering ervan op de server. We zullen dit ook doen in de volgende release van vBET 3.x

PS.
Op dit moment kun je alleen verwijderen deze draad - het hebben gebroken codering in oorspronkelijke bericht: /

tavenger5
27-03-10, 02:07
Dus ook al is de codering van het forum is niet UTF-8, zal vBET nog steeds correct omgaan met de Koreaanse tekens?

vBET
27-03-10, 08:54
Ja - dat zijn vervangen om 'veilige utf-8' als # &CODE; maar in vBET 3.x browser moet de juiste formuliergegevens (volgens codering die we voor de vorm). We ontdekten dat IE is het negeren en dat is de reden waarom je dit afval boodschap. We hebben server-side re-encoding voor IE, maar het lijkt erop dat we een aantal configuratie missen.

Zoals ik schreef hebben we al oplossing voor dit vBET4.x - re-encode alles op server-side - en het zal worden opgenomen in de volgende vBET3.x versie. We zullen geven om het gewoon te nemen in plaats op de server van het vertrouwen browsers met dat.

tavenger5
27-03-10, 22:56
oh zie ik - dank voor het verklaren van

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations